Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjihi! Gutt igjen! :) Vi får se hva de sier på 3D ultralyden i morgen da!

GLEDER MEG!!!!! :D

Skrevet

De kunne ikke fastslå kjønn på meg, ble 50 - 50......Men har fått vite på ul atr det mest sannsynlig er en gutt da;)

Skrevet

Jente, men ultralyd viste at det ble en gutt!! Så vi får se da på kontroll i uke 28 om de sier det samme! :o)

Skrevet

jeg ble spådd jente da, og vet jeg venter en gutt..hm

Skrevet

en jente. men skal på UL på onsdag, får se om det stemmer der.

Skrevet

sier at det skal bli jente her, men testen var annerledes enn de jeg har tatt før! Det kinesiske kartet var ikke på samme måte som sist det heller!

Blir spennende å se, jeg har hele tiden trodd på jente..men er mye som indikerer gutt også!:P

Får se i september!

Skrevet

Jeg ble spådd jente jeg da, men jeg kunne jo ikke svare på en del av spørsmålene.. :) Jeg er bare 12 uker på vei, så litt tidlig.. :)

Skrevet

Har tatt to tester nå, og begge sier at det blir gutt..

Fikkk en gutt for to år siden, og makan til ulike svangerskap skal du lete lenge etter..

Sist spydde jeg i 9 mnd og gikk ned ti kg.. Var slapp og dårlig hele svangerskapet.

Den gangen her kastet jeg opp de 3 første mnd, men fikk til å spise litt. Nå er jeg i toppform..:) Hmmmmm...

Skrevet

Det blir visst gutt på oss ut fra teste. Blir spennende å se i morgen når vi skal på ultralyd:-) Gleder meg:-)

Skrevet

Når man tar sitt eget hårstrå og trer en giftering (jeg brukte mammas gamle g.ring) på det og holder det helt stille over magen. Etter en stund så går det rundt og rundt eller frem og tilbake. Frem og tilbake skal tyde på gutt og rundt og rundt skal tyde på jente.

Er bare for morsomt. Det stemte med venninna mi og jeg får ikke vite kjønn før neste mandag, men i følge testen blir det en gutt.

Husker fra jeg var lita at mine tanter og mammaen min gjorde dette trikset hver gang de var gravide, for moro skyld.

Skrevet

Gratulerer - Du får en jente!

Oppsummert:

1 av 9 indikatorene viste gutt

6 av 9 indikatorene viste jente

2 av 9 indikatorene viste ubestemt kjønn

Resultatet er slått fast med 66% sikkerhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...