Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har møtt en helt fantastisk mann... Vi har hatt sex en gang, jeg rei han... Neste gang vi sover sammen, har jeg lyst til å gi han en skikkelig blowjob, men vet ikke om han liker det... hmm... Er det ikke sånn at de fleste gutta liker å bli sugd, eller er det faktisk noen som ikke liker det..??? Kanskje litt teit spørsmål, men måtte bare...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 jeg har aldri hørt om noen gutter som ikke liker det ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Tipper han setter stor pris på det, ikke vært borti noen som ikke digger det
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar! Hmm... er liksom så vanskelig og vite... for x'en synes han var for gammel for sånt... Det var derfor jeg lurte... Men må innrømme at jeg virkelig har lyst til å gi han jeg har møtt, en blowjob... Så jeg kommer nok til å gjøre det....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Vet egentlig ikke hva jeg kan svare på spørsmålet ditt, men da jeg leste kom jeg til å tenke tilbake til begynnelsen av forholdet til mannen min og jeg. Husker jeg ble så positivt overrasket for han var ganske kjapt ute med å slikke meg :-) I ettertid har jeg fått jeg vite at dette var for å hinte om at han var VELDIG klar for at jeg skulle gjøre tilsvarende med HAM...! Tror nok de fleste mannfolk liker å bli sugd, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå