Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg blir rett og slett bare opprørt over tonen her inne, bedreviterne, språkbruken til mange og den ekkle følelsen man får når man stiller et spørsmål...får en storm av "er du gal, visste du ikke det...osv osv..." tilbake. Nå har jeg ikke vært her inne på 2-3 uker...men det har jo ikke forandret seg noe...Merker jeg kan gå å irritere meg en hel dag over responsen enten jeg eller andre har fått. Jeg er førstegangsfødende og er sikkert en av dem som kommer med spørsmål som er helt selvsagte for mange andre...men du for en storm av tilbakemeldinger jeg får enkelte ganger. Da er det bedre å stille spørsmålet til helsesøster, moren min, svigermor eller venninner som har vært gjennom dette før meg... Så...takk for meg!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Det er synd at du, som en av de som blir opprørt over dette, forlater DiB. Men det er j en fåfengt sak å skulle "forandre" DiB dessverre. Og du er langt fra alene om å ha søkt deg til andre fora feks, jeg har også konto både på nybaktmamma, babyverden og tettinntil, og alle de nevnte har en helt annen stemning,
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 ja, det er helt ufyselig her inne til tider! Jeg ble omtrent halvhugget på skravle, fordi jeg svarte ang råd om tran. Da kalte jeg tydeligvis andre dårlige mødre om de ga D-vit. istedet. Noe jeg overhodet ikke gjorde... Men noen har kanskje dårlig samvittighet virker det som. De flyr i strupen på andre og skal forsvare sine valg så voldsomt og tråkker heller ned andre på sin vei. Men sånn har det blitt her inne. Skikkelig utrivelig. Var ikke sånn da jeg kom hit for 2 år siden. Jeg svarer så godt jeg kan for å hjelpe folk om det de spør om her, og mener aldri å tråkke på noens tær. Men enkelte er så hormonelle og nærtakende at de klikker samme hva. Ingen spm er for dumme mener nå jeg! Spør i vei! Så får vi se om jeg gidder å holde ut her inne. Ellers er det sikkert noen andre hyggelige folk som hjelper til. Prøv å overse resten!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 har tenkt det mange ganger.. at jeg skal drite i å være her inne.. men man blir jo liksom dratt mot det da... Men nå som jeg har vært mamma i 6 mnd er jeg ikke så desperat etter hva folk her syns.. nå har jeg mer egne meninger om hva jeg vil gjøre med min baby.. og hva JEG syns er mest riktig.. også får folk mene hva DE vil.. Jeg gir forresten ikke tran.. og d dråpene glemmer jeg oftere enn jeg gir de.. er på ferie nå.. og har glemt de hjemme.. hm.. hihi =) Gud for en dårlig mor jeg er.. hm.. =)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Er mye ufyslig her på dib, men har på en måte vendt meg til det jeg. Om jeg får ufyslige og frekke svar på mine innlegg så tenker jeg bare stakkars person. For det er jo litt synd i de som går rundt å er så sneversynte og forutintatte i tankegangen sin.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er ganske så enig med deg. Er også fersk i gamet, har en liten en. Men virker som om det rundt om her på dib er en klan som styrer. Vel greit nok,men det er en del arroganse, og "perfekte" mødre ute å går, som faktisk får noe i meg til å knyte seg. Men ikke alle er slik, dessverre er vi kanskje ikke logga på til samme tid. For min del håper jeg du blir, om ikke kan det være flere som etterhvert faller fra også.. Når de som føler dette forlater dib.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hater å lese innlegg hvor det står: godt sagt, så utrolig enig med deg.. når da personen over har skrevet noe som kan tolkes i retning av: nå er du helt ute på jordet.. (mild versjon).. masse frekt her.. og det irriterer meg vanvittig mye. Hvor perfekte tror folk dem er??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå