Gå til innhold

min fødsel tok 1 time fra start til slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

27 juli kom vår lille prins til verden, var på sykehuset til kontroll av høyt bt. hadde time 10.30 ble undersøkt av overlegen av en eller annen grunn og når hun sjekket åpningen hadde jeg tøyelig 4-5 cm åpning men jeg merket ikke noe. hun røska og ordnet for å se om det kom en liten baby, fikk tilbud om å sove over og få sovemedisin, takket ja til det og vi ble henvist til føden der vi satt og ventet lenge. over en time tror jeg. så kom legen tilbake og spurte om jeg ville bli mamma i dag, ja sa jeg og fikk beskjed om å gå litt rundt på sykehuset 1 times tid for de skulle ordne papirer og sånt. 2 timer etter kom jeg inn på føden uten noe som helst tegn på fødsel, 13,40 tok de vannet 14.39 var min lille prins ute eller store prins han veide 5 kg og var 53 cm.

revnet en del men er i kjempe form sitter nå hjemme i stua 2 dager etterpå med en liten prins.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra og godt at det gikk så fort, og at du sitter med en herlig prins i armene.

Litt leit at du revnet en del da! det er ikke så godt!

Stor gratulasjon fra meg!

Skrevet

Oj, det må jeg si var litt av en historie:) Så fort!! Gratulerer så mye og kos dere MASSE!!!

Skrevet

Oj, det var kjapt og raskt!

Gratulerer!

Skrevet

Kjapt og greit er bra!!

Må være rart å få det spørsmålet?? hehe..

Kjenner eg begynner å bli litt misunnelig på dere som er ferdig...

Gratulerer så mye ihvertfall!!! Og kos dere masse!!!

Lykke til videre..

*klem*

Skrevet

Gratulerer med store lille gutten! Hørtes ut som en kjempegrei fødsel bortsett fra at du skulle rivne sånn. Håper de sydde deg fint sammen og at det gror fort!

Ønsker deg lykke til videre! Kos dere masse!

Skrevet

Heisan

Gratulerer med prinsen da. Nei han var det ikke liten:) Synes det sto at du hadde termin i slutten av august på terminlisten jeg?? da var jo babyen stor nå 4 uker før??

ÅÅÅ skulle ønske jeg kunne bli spurt om det samme, hadde ikke gjort no å fått ut bebisen nå:)

Skrevet

Gratulerer kjempe-masse. Kos deg med gutten din og nyt tiden han er liten.

Skrevet

gratulerer såå mye:)))

kos deg masse:)

Skrevet

til anonym: hadde termin 23 juli så han kom 4 dager over.

nå sover han på pappas bryst de er helt herlige

Skrevet

Gratulerer så masse - det var jammen en kjapp fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...