Murmeline Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Bruker du det røde pleddet med gakkgakkene? Hvis ikke er jeg interessert i å kjøpe det. Har mistet mitt. GRRRRRRRRRRRR
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, bruker det bare innimellom... Er litt usikker på hvor jeg har det. Skal se om jeg finner det til i morgen jeg:) Meeen det er noen oljeflekker på det så selge det vil jeg ikke, du kan få det:)
Murmeline Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Du er en smask vennen!! Jeg lette jo sånn for å finne et fint pledd til vognen, og så mistet jeg det. Huff. Jaja, vi får se i morgen da. Det er jo mulig jeg finner et pledd i D i morgen ellers..
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg fant ett på torget vest, offwite (litt upraktsk farge dog) med en rød liten bil på, kjempesøtt og kun 35 kr! (embla på armen, litt vanskelig å skrive)
mamma snart ;o) Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Hei Tillab Du virker som en veldig ok person, ja....forholder deg "proft" til spørsmål som kommer inn på BiM. Har fulgt med litt. Jeg er en som har en liten gutt....i magen ennå. Førstegangsfødende og har til enhver tid mange spørsmål, men vet ikke om jeg tør spørre inne i dette forumet mer. Har til og med fått "kjeft" fordi en mente at jeg ikke hadde noe inne på småtroll 1-2 år å gjøre, det var forbeholdt mødre til babyer i denne aldersgruppen...så ja, myyye rart her inne. Har fulgt mange debatter, men signerer gjerne med anonym siden mitt nick avslører at jeg ikke har noen baby ennå. Jeg er 35 år og førstegangsfødende. Legger merke til at det er mange mødre mellom 19-26 her...de kan være temmelig "harde" i sin språkbruk...ellers så er det bare jeg som begynner å bli gammel og skjør...hehe...Men jeg så du nevnte nybaktmamma. Er det nybaktmamma.no? Hvodan registrer jeg meg? Er dette som msn omtrent??
mamma snart ;o) Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 mente, fikk kjeft av en som mente jeg ikke ahdde noe inne på 0-1 år å gjøre...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Nå har jeg skrevet langt svar til deg to ganger, og nettleseren har klikket to ganger:p *grrr* Det er .no og når den åpner så står all informasjon der egentlig. (mener jeg å huske...) Bruker tettinntil mest:) Nå går det i spinn for Embla her... Svarer mer senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå