Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har kjøpt et sett i str 6 år siden jeg fikk vite dette var veldig lite i størrelsen. Jenta mi er bare ca 100 cm, og str 6 år ble for stort. Noen som har str 4 år og kan si meg om de tror dette vil passe (kjøper på nett og kan ikke prøve...)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Pjokken er 101 cm nå, og har str 4 år. Det er passe, men kommer nok ikke til å vare vinteren ut nei. Lite i str... hmm... Jeg synes ikke det er smått i str. Har til jentene også, og de har samme str som på de andre klærne de bruker.
Skravlemamman Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Sønnen min på 5 år brukte 4 år i vinter, så så veldig lite kan det ikke være ( selv om han ikke er av de største da ).Kan du ikke brette det opp? Hvor på nett kjøper du det? Kunne tenke meg et par nye sett ....
Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg handler på aktivebarn.no (tror jeg det heter...) Utrolig mye bra hvis man er opptatt av godt tøy til utebruk. Koster 199 per del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå