Tubbies Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Har dere tips til gode vognposer som passer små vogner? Vi har en Knorr vogn som var kjøpt i 2005. Da fikk vi barn på våren, så vi trengte ikke så tjukk vognpose. Nå skal vi ha i desember, og lurer på om vi må kjøpe ny vogn fordi alle vognposer tar så vanvittig stor plass! Voksi og slike passer jo bare til store duovogner eller Simo kombi... Har dere noen tips? Eventuelt alternativ til vognposer?
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei, vi har nettopp kjøpt oss Quinny freestyle og den har også ganske liten bag. Og voksipose har jeg fått arve av min søster. Men jeg fikk et tips av en dame i barnebutikken - hun sa siden vi bor i trondheim og det kan være kalde vintere så viste hun oss åssen vi kunne brette den så den passet bedre i bagen. Legg posen nedi bagen, så ungen, brett inn venstre side av posen, så høyre, og tilslutt legger man midten over som en dyne. Hun mente det skulle være like varmt og godt, og vi så jo selv at det ble MYE bedre plass til babyen. Så voksipose burde gå fint. Men nå ville du jo ha andre alternativer da....så så mye hjelp var det kanskje ikke? Den dama sa også at mange poser som følger med vognene rett og slett ikke er varme nok på kalde vintere (det gjalt ihvertfall vår vogn).
Tubbies Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Det var jo et godt tips det! ) Hvis vi ikke kjøper pose, lurer jeg på å kjøpe saueskinn/soveskinn fra nøstebarn og legge ei god dyne over. Hvis ungen er godt kledd så var det jo slik de gjorde det når vi var små...
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 mmm, jeg lå i en sånn pose når jeg var liten. Mamma har den faktisk enda, men den er så åpen rundt halsen, så jeg velger heller voksi'n.
wini Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 hva med dun-pose? vi har tfk joggster vogn, og kjøpte dunpose, den er mindre enn voksiposen og tar langt fra like mye plass i vogna. Varm er den også, man skal jo uansett ikke ut på langtur med spebarn om det er 20 minus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå