2 gutter og 1 jente Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Gutten min er naa 2,5 maaneder gammel og veier 5150 gram... de siste 2 ukene har han bare lagt paa seg 150 gram til sammen. Ble litt lei meg da jeg fant ut dette. betyr det at jeg maa begynne aa gi han flaske i tillegg? han klager ikke, saa han virker ikke sulten, han er en aktiv og veldig foerrnoeyd baby...men han har jo lagt paa seg veldig lite. Det var akkurat likedann med meg da jeg var baby (la paa meg veldig sakte) saa hva skal jeg gjoere? fortesse aa bare gi pupp, eller maa jeg suppelere med mme i tillegg? haaper mange vil svare for dette er veldig viktig for meg.
Katta i sekken Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei. Hadde kontaktet helsestasjonen og hørt hva de synes. Lykke til.
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 jeg ville helst unngaa det siden jeg har saa liten tiltro til helsesoesteren. hun viste ikke engang hva disse hormonutslettene var og hun har sagt saa mye som jeg ikke har foelt var riktig....saa var vell derfor jeg spurte her. har utrolig nok mere tiltro paa dib enn helsesoester...hohoho det sier vell litt?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 bare...lillegutt her da han var på den alderen la på seg 200g på 1mnd,det var akkurat i grense land sa de på HS,men så lenge han la på seg var alt bra. de vokser i rykk og napp må du huske på så lenge han ellers er fornøyd og ser han trives og han legger på seg er det vel ikke farlig =)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ville ha kontaktet helsestasjonen uansett hvilket forhold du har til helsesøsteren!! Lukas var akurat sånn..han sa ifra når han var sulten,og vist d nærmet seg 4t siden sist jeg ammet vekket jeg han får å amme.. Han var veldig fornøyd og en perfekt baby!! Jeg fikk vite at så lenge han la på seg litt,og vertfall vaks i lengden så var alt bra. Men da vi kom på 3mnd kontroll var han vist alt for tynn å vi ble nesten innlagt på sykehuset!! Den følelsen av at barnet ditt er underærnært er helt grusom! Følte meg sikkelig misslykket som mor! Jeg hadde mer enn nok melk selv,men den var får lite næring i til å mette behovet hans.. Så mitt råd er å ta kontakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå