Gå til innhold

skal ..skal ikkje:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har snakket med en mann i syv måneder på msn. liker han kjempe godt gjennom det, skal kanskje treffe han i september. men skal eg gi han nummeret mitt...noen som har litt erfaring på slik :) er så pysen av meg. har vore singel i litt over eit år no. veit jo heller ikkje om han er noe intressert :) oj ble masse dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde gjort det. men nettvett reglene er vel ikke ening med meg.

Skrevet

Jeg har en venninne som treffer menn slik,og det fungerer kjempefint:)Sef er det mange duster der ute som bare er ute etter en ting,men mange hyggelige og søte menn også.Og om du har snakket med han såpass lenge,så ville jeg ha gjort det:)

Men du,"alle" snakker om folk de treffer på msn,men er ikke det bare venner og slikt der?Bare lurer på hvor dere finner alle sammen..Venninnen min er på nettby,men jeg forstår ikke helt det der..:)

Skrevet

nettby,blink,facebook,møteplassen-you name it!Er en haug me dplasser du kan treffe folk,bare bruk fornuften å vær gjerne litt kritisk:-)

Og til hi,når han har gidda å snakka med deg,og holdt kontakten i så lang tid er han nok interessert ja,og du kjenner han vel litt som person etter den tia?!Tror nok det går greit å gi han nr ja:-)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...