Gå til innhold

Da damer kan dere begynne å se på siden til Mikael...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er veldig enkel enda, og langt fra ferdig, men hovedinnholdet er stort sett på plass. Kommer til å forfine den litt og oppdatere den litt, skal legge ut mer om vekst og utvikling, men kjenner det er nok for en liten stund nå. Derfor får dere se en ikke helt ferdig side..

www.engelenmikael.piczo.com

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sterkt å se denne siden. Tårene triller.

Ønsker deg alt godt.

Skrevet

Aaahhh...

Sitter her å gråter nå! :(

Men tusen takk for at du ville vise oss den flotte siden til Mikael!!

Nydelig side!!! :)

Skrevet

For en nydelig side... og for en nyyyydelig liten gutt!!!!! Taarene triller.. kan ikke forstaa hvorfor verden skal vaere saa urettferdig mot noen.

Mikael var en tapper liten gutt.. skulle saa gjerne oenske at han fikk lov til aa leve....

Er tom for ord... ingen ord er liksom bra nok... =(

Vil bare si at jeg tenker mye paa dere, og tenner et lys for lille nydlige Mikael!!!!

Hvil i fred, Mikael..

Skrevet

Nydelig side ja...

Sterkt av deg å dele den med oss.

Mikael var vakker.....

Skrevet

Vakkert gjort av deg!Stå på i denne striden tiden..varme tanker sendes til ditt hjerte...

Skrevet

En utrolig sterk side om lille Mikael.

Kan ikke engang begynne å forestille meg smerten...

Ta vare på dere selv.

Skrevet

Tårene triller!

Sender dere masse varme tanker!

Skrevet

Føyer meg til de andre, nydelig gutt, sterkt se denne siden du har laget! tårene rant fritt! flott du klarer lage en slik side til minne og bearbeidelse av sorgen!

Skrevet

Nå gråter jeg også....

så utrolig sterkt... Du må være en fantastisk kvinne som klarer å vise oss dette i ettertid. Han var så nydelig... tårene mine bare triller...

Skrevet

takk for at du vil vise oss siden din...

den var kjempe nydelig..

mikael var en utrolig nydelig og sterk liten gutt,kan ikke fatte hvordan dere må ha det nå.

det er så trist at noen skal måtte oppleve å miste sitt eget barn..

det må være det verste noen kan oppleve..

kondolerer så mye,ta vare på hverandre og gråt mye...det hjelper.

klem!!

Skrevet

en utolig fin gutt,takk for at du viste siden.

mange tanker til deg og dine

Skrevet

for en nydelig side til en nydelig liten gutt...

det er så utrolig trist det som har hendt. når jeg tenker på mine egne problemer og bekymringer i forhold til dette, virker de bare som små bagateller... dere har opplevd det som nok er det vanskeligste som overhodet er mulig å oppleve, men husk at du har oss jentene her på BIM! Håper dere har mange rundt dere som støtter dere!

stor klem

Skrevet

Dette var utrolig sterkt å se. Du er en sterk kvinne. Mange gode tanker går til deg og dine.

Hvil i fred, Mikael.

Skrevet

Sitter her å gråter nå, er så urettferdig!! Helt nydelig side!

Har ikke ord... Føler med dere i den utrolig tunge tiden!

Masse klemmer

Skrevet

For en flott side til engelen Mikael! ord blir så fattige i slike stunder og man vet ikke hva man skal si....

Hvil i fred engelen Mikael

Skrevet

Tårene triller nedover mitt kinn. For en nydelig liten gutt. Å det er så synd at han ikke skull få være sammen med dere.

Føler med dere..

Mange klemmer:)

Skrevet

Tusen takk for at du vil dele dette med oss, lillegull.. Han vil alltid bli husket. Vakre lille kjempen Mikael!!

Varme tanker til dere i denne tunge tiden!

Skrevet

Jeg er ikke av den typen som har lett for å gråte, men jeg må innrømme at tårene trillet når jeg var på siden din. Ingen fortjener å oppleve det dere har!!!

Mange tanker deres vei, for nå og tiden fremover

Skrevet

Gud så sterk du er menneske.

Nydelig side.

Nydelig gutt.

Jeg tenker stadig på deg og dine.

Skrevet

ååååååååååååååååå................ for en nydelig side å en nydelig gutt!! har fulgt dåkk på denne tunge reisen å må bare få si at du er virkelig en sterk dame!!!!!!!!!!!!

fines ikke ord for slik men kan bare si at vi tenker på dåkk!!!!!

Å tusen takk for at vi har fått ta del i dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff, Så ufattelig trist. En nydelig gutt. Tårene triller og jeg har problemer med å lese teksten. Dere er ufattelig sterke.

Varm klem til dere.

Skrevet

d var en nydelig side...!

ufattelig trist at sånt skjer. Dere er utrolig sterke! Ønsker dere alt godt videre....

Skrevet

For en utrolig nydelig gutt! Og en kjempeflott side.

Sterkt av deg og vise oss den.

*klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...