Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn der ved 1 graviditet som endte i MA,for 5-6 uker siden rotet jeg meg til å si ifra at jeg hadde mistet,men var gravid påny og oppa den nye terminen,fikk svar tilbake om at jeg ville få gavebevis fra liberoklubben som kunne løses inn på Lindexbutikkene,men at jeg kunne kaste den og vente på den andre som kom nærmere min nye termin. Det jeg nå lurer på er om det er mulig å løse inn begge? så får jeg 2 gaver,må jo prøve å få mest mulig gratis,vet ikke hva pakken inneholder men det kan jo være noe som er kjektå ha dobbelt opp av.

Er det noen som har peiling på hva de inneholder og om man kan innløse 2 bevis,går jo ikke det siste hvis jeg blir registrert 1 gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er new born bleier av 2 slag, prøve flasker på lotion og olje, info babymassasje, gavekort kr. 50.-på ammebh, engangsskift underlag, ei leke og ei gjennomsiktig toa.mappe. Fin pakke :)

Men syns du skal bare ta en jeg :)

Skrevet

Tror kanskje du blir registrert, men du kan jo prøve å få to da:-D herregud, hvorfor ikke?:-)

Skrevet

Prøver nok til å få til to ja, hvorfor ikke? hørtes ut som en fin pakke dette da.

Skrevet

er vel litt unødvendig å gjøre seg til "svindler" for å få en sånn pakke?

Greit at man skal ta i mot det man kan få gratis, men herregud da menneske......

Skrevet

Å herregud a,frøken anonym!! Er det virkelig sååå ille for deg detta her altså?? Det er ikke akkurat det verste man kan gjøre! Du gjør vel alt riktig, og aldri noe galt du da eller?? Må være kjipt å være deg!

Skrevet

Der kom det ett svar fra en som var så modig å signere med anonym ja.....jeg beundrer deg virkelig som tør å signere med anonym! det skulle mye mot til for det!

Skrevet

Det dummeste av det hele var jo å si at det er å "svindle"... haha...

Skrevet

Får nok livstid for den ugjerningen kan jeg tenke meg............kommer du og besøker meg i fengselet eller?

Skrevet

hihi,jeg hadde definitivt kommet til og gått for å prøve å få to;o)

gjorde det samme med apotekerpakken;O)

Skrevet

prøv å få ut to pakker du...men kansje i forskjellig butikk?? hadde ikke nølt jeg.hadde tatt en selv og sendt mannen min for å hente en hehe:) lykke til:)

Skrevet

hehhe,vi gjorde og det med apotekpakka;o)tok ut en på meg og en på sambo..

Skrevet

tenkte å prøve det på apotek pakken også.......lurt å sende sambo da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...