Gå til innhold

Hvor er det best å reise i sept/okt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best å dra i månedskifte sept/okt? NYTT 11:03 29.07.2007

Reiste til Kreta i fjor i sept, og det var på grensen til at vi syntes at det ble for kaldt (i vannet og på kveldene)

Men vi ønsker ikke å dra så langt (vil ikke fly lenger enn 4-5 timer) derfor er Thailand utelukket i denne omgang.

Tulla er 2, 5 år når vi reiser og er avhengig av å få bevege seg nok ellers blir både hun og vi gale på en flytur ;-)

Ser på reiseoperatørenes sider at Tyrkia kanskje kan ligge litt høyere i temp enn Hellas og Spania på den tiden

Noen som har erfaring?

zadine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Tunisia paa den tiden for 2 aar siden og syns det var veldig flott iallefall.

Akkurat passe temperaturer ettersom vi hadde barn med :)

Vi var paa et sted som het Port el kantoui ( heter noe liknende) utenfor Sousse og var veldig fornoeyd. Ganske tursistpreget a la Gran cannaria ol, men veldig greit med smaa barn :)

Skrevet

Kypros, Tyrkia, Rhodos er bra steder på den tiden. Kan blåse litt på Rhodos, men det gjør det jo ofte på Kreta også.

Skrevet

tenerife og gran canaria er bra da:)

Skrevet

Egypt:=)

Skrevet

de varmeste mnd på gran canaria er august og september. så der er det i hvertfall ikke for kaldt. hverken i vannet eller i lufta..

Skrevet

Vi reiser to uker til Tenerife den 25 sept, dit tar det 5,5 time å fly. Vi var en uke på Tenerife i mnd skiftet nov/des i fjor, da snuppa var 2,5 år, gikk ganske så bra det. Hadde med en masse ting hun kun se og spise på mens vi fløy.

Gud å jeg gleder meg til 2 uker med SOL og VARME!!!!! Det er vel bare 8 uker igjen eller noe.. hehe

Skrevet

Vi skal reise i okt, og når jeg ringte reisebyrået så anbefalt hun Gran canaria eller Teneriffe.

Vi har bent oss noen ganger når vi har reist så sent, ikke bare med at det har vært kjølig, men at stedet "sover" fordi det er på slutten av sesongen og det meste stenger for sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...