Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som orker å komme med råd angående introduksjon av fast føde? Knøttet blir straks 6 måneder og spiser i dag et måltid fast føde kl 15-16. Nå lurer jeg på om det er lurest å gi neste måltid ved 11 tiden eller til kvelds. Jeg kommer til å være i jobb fra han er litt over syv måneder og sånn sett at det kanskje er greiest om et formiddagsmåltid har blitt rutine, men kveldsmat er kanskje bedre for søvnen? Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...