Mamma'n til Thias Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har så veeeldig lyst på en sånn gammel nintendomaskin. Sånn grå som man putter spillene ned i... Jeg hadde aldri sånn når jeg var liten og nå som jeg blir mer og mer lenket til sofaen og tv'n har jeg veldig lyst på en sånn. Nei, jeg vil ikke ha noen nymotens maskingreie eller playstation - jeg vil ha sånn gammel Nintendomaskin!!! Noen som vet hvor jeg kan finne en??
line_n & sara Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 de finnes, men er vanskelig å oppdrive og dyre å kjøpe!! nintendo wee har iallefall de samme spillene, supermario osv.. kansje like greit å kjøpe den? skulle gjerne hatt en god gammel nintendo jeg, og! men pleier å leke med wee til nevøen min..gøy det og!
Bea *August* Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Se på www.qxl.no. Der kan du nok få en til en billig penge:-)
Mamma'n til Thias Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 *dytter litt* Flere tips??
Teltpluggen Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Nintendo Wii kan STERKT anbefales om du savner de gamle spillene (Super mario bros osv). Der kan du gå inn på nettet via wiien og kjøpe spillene med wiipoints. Da har du spillene lagret på din konsoll. Det går også ann å kjøpe tilbehør så du får de "originale" kontrollene:) Har selv en Wii og er DRITFORNØYD!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå