Gå til innhold

Smartfish omega3 HELT uten lukt og smak,

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefalt til barn over 3 år.... Hvorfor? Jeg får ikke i sønnen min på snart et halvt år tran, har prøvd alt!! Han grøsser og skjærer grimaser og bare spytter det ut igjen, selv den med sitron som jeg syns smaker helt okey selv.

Så tenker jeg, omega3 er kjempeviktig for disse små, for utvikling av hjernen, konsentrasjon, forebygging av evt. hyperaktivitet, depresjoner osv. Vil så innmari at han skal få i seg de dyrebare dråpene og da lurer jeg på om fordelene veier opp for ulempene som kan være ved å gi et produkt anbefalt fra 3 år til min halvtår gamle gutt... Noen som har noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gitt et produkt som kun er anbefalt fra 3 år. Forøvrig så ville jeg ikke bekymret meg så mye over å ikke få i ham tran hvis jeg var deg. Det er bra for dem med omega-3, men jeg tror ikke det er såååå viktig. Hvis han ikke vil ha tran ville jeg forsøkt andre naturlige kilder til omega-3 når han nå begynner med fast føde. Jeg har lest at en skive med makrell i tomat om dagen gir dobbelt så mye omega-3 som en skje tran, så jeg forsøker å oppmuntre mitt barn til å spise det istedet siden hun ikke vil ha tran. Hun er også veldig glad i peppermakrell, så vi spiser mye av det også, masse omega-3 der.

Amme-eksperter kan kanskje fortelle deg om omega-3 blir overført i morsmelk så hvis du ammer kan du kanskje hjelpe på ved å spise masse fet fisk selv, hvis du gir mme, så får han jo i seg omega-3 hvis du bruker NAN og Collett.

(Her er artikkelen jeg refererer til: http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article566758.ece)

Skrevet

Kjøp Eskimo3 KIDS til barnet ditt. Det har tutti frutti smak og inneholder vitamin D og E samt omega 3 og 6. Snakket med barnelege og den kan gis helt ned til 4 uker gammelt barn.

Forskjellen på denne og f. eks Møllers tran, er at denne er utvunnet av fiskekjøttet, og ikke fra leveren slik som Møllers. Du vil da få et mye renere produkt fri for miljøgifter som f.eks kvikksølv PCB og DT. Denne er kåret til den reneste oljen på markedet. Litt dyrere, men den lukter ikke samt at barnet elsker smaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...