Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 mor arrrrgghhhhh. Hun blir dritt sur på meg siden jeg skal søke min datter inn i bhg til neste år og da blir hun 3 år. Men da slenger hun bare at vi vil tape mye penger på når jeg går ut i jobb og at vi ikke vil ha penger til noe. sånn som vi lever nå en inntekt på nesten 17000 kr i mnd + kontantstøtte på 3303+ barnetrygd. faste utgifter her er: Husleie: 6943 Lånn: nesten 1200 kr vær mnd strøm alt fra 750 til 1800 kr vær andre mnd Annen gjeld på litt ovver 20 000 kr som vi betaler 400 kr i mnd på tlf 600,mobil 200 ++++ mye små reggninger vi ligger altid på rundt 14000 kr i mnd i bre regninger. Skal begynne som dagmamma fast for ei jente fra 1 aug og da vil jeg tjene 4500 før skatt men dette er jo ikke så mye og jeg må også si at vi har en lelilighet på 56 kvadrat og med 1 soverom. Vil vi tjene mindre når jeg får meg jobb neste år eller noe sånt kommer til og søke alt av buttikk jobber rundt her vi bor nå
RajaPia Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Du mister kontantstøtten uansett når hun fyller 3.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 det vet jeg mister den i mai 2008 for hun fyller 3 slutten av juni. Så det vet jeg veldig godt at jeg gjør. Det er derfor jeg må ut i jobb for da har vi ikke penger til det som trengs her og jeg at vår datter skal ha en sikker fremtid uten pengeproblemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå