Gå til innhold

Voksipose, hva anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe oss voksipose her en dag, men fikk bakoversveis da vi så prisen; over 2000 kroner! Er dette vanlig pris, eller var den rett og slett overpriset? Lurer derfor på om den er alfa omega, eller om andre slike poser er like bra? Eller er den verdt pengene?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok vanlig pris.

Jeg kjøpte min brukt på finn.no og har brukt den mye på vinteren.

Skrevet

er nok vanlig pris det, selv er jeg ikke s begeistret for voksiposer.

Skrevet

Ja, det er vanlig pris. du kan få noen på tilbud, men det er ofte litt ukurante farger. Jeg kjøpte svart da jeg var i Danmark nå til 1600 kroner, det var et godt kjøp føler jeg. Hva med å kjøpe en brukt, billig, og så kan du eventuelt kjøpe trekke bare. Posen kan renses og holder en menneskealder.

Skrevet

Jeg digger min voksipose:) Kjøpte den da jeg fikk datteren min for 13 år siden, søsteren min har brukt den til sine to barn, to venninner har brukt den til sine og nå skal jeg ha en liten gutt som skal bruke den. Den er fortsatt like fin:) Tåler utrolig mye og kan brukes så lenge barnet bruker vogn.

Absolutt verdt pengene synes jeg

Skrevet

Jeg har lånt. Brukte den masse til førstemann og var veldig fornøyd. Babyen i magen er femte barnet som kommer til å bruke den og den er like fin. Kanskje dyr, men du kan jo selge den etterpå.

Skrevet

synes den var altfor stor til nyfødt og bagvogn...så vi endte opp med en mindre variant. Nyfødt vil jo "drukne" oppi der....??

Skrevet

Da jeg var i Sverige mener jeg de lå på rundt 1000-lappen???

Skrevet

Helt normal pris.

Veldig godt fornøyd med voksiposen. Har både sommer og vinter dyne til min.

Bruker det til alle barna i barnehagen hvor jeg jobber.

Skrevet

kanskje jeg skal kjøpe nå da når vi skal til sverige... :) hehe..

Skrevet

Min erfaring er at man definitivt klarer seg med en annen pose... De er lettere å håndtere, og varmer like godt. Voksipose er ikke et must, men er nok en smaksak. Jeg for min del kommer til å kjøpe en mindre pose.

Skrevet

Den er jo så himla stor og klumpete og syns prisen er vanvittig. men som nevnt tidligere er det en smakssak. Ofte blir jo disse småtassene altfor godt pakket ned at jeg syns jo synd på mange av de og har lyst til å rive de opp av overfulle vogner. Har brukt en liten saueskinnspose, etter jeg selv var liten. Er jo så synd at voksiposen har så liten brukstid, for når småtassene skal sitte litt mer spreller de jo mer med beina og da er jo bukseposen mye mer anvenderlig og ikke minst lettere.

Skrevet

Vi lånte Voksipose til førstemann - heldigvis. Leverte den tilbake etter nokre mnd. Synest den var stor, tung, klumpete og upraktisk. Dei reklamerer med at ein kan bruke den til leiketeppe, men makan til støvsamlar skal ein leite lenge etter!

Eg sydde meg ein vognpose sjølv, hadde eg ikkje gjort det hadde eg nok gått for ein dun- eller termopose til 1/3 av prisen på ein Voksi.

Har inntrykk av at enten så elskar ein Voksi, eller så hatar ein den. Eg mislikar den i alle fall sterkt, og vil ikkje råde nokon til å bruke så mykje pengar på den. Men andre igjen er så fornøgde at dei hadde gladelig betalt dobbelt...

Skrevet

Takk for alle svar:) Høres ut som om flertallet er fornøyde med voksiposen, så skal ta en avgjørelse med sambo straks. Det beste argumentet er at den holder seg såpass godt, slik at den kan brukes lenge og til evt. neste baby. Får håpe jeg blir en av de som elsker voksiposen:)

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale voksiposen. Kjøpte vår brukt da jeg fikk 1-mann, og betalte 550 kroner. Det er en bra pris på en voksi som er brukt av kun ett barn;) Gå inn på Finn.no, der ligger det ute en del brukte poser. Nå som jeg venter sistemann, har jeg fått renset voksien hos et renseri, betalte 280 kroner for det. Lykke til med valget.

Skrevet

Vi var i Sverige og kjøpte vogn.....der hadde de ikke voksipose kunne mannen fortelle meg....det var bare vi i nårje som hadde det....og han var ikke tilhenger.....

Jeg hadde det til eldstemann....og kommer til å bruke den nå og....kan ikke få fullrost den nok.....

Ungen drukner slettes ikke inne den....det er jo en grunn til at den heter voksipose ;)

Skrevet

Vi har voksipose, og når sant skal sies syns jeg den er en plage. Den er IKKE verdt pengene. Syns den har et håpløst design. Jeg har i hvertfall hatet min fra første stund, og ville valgt noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...