♥kinemor19og lille oliver Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 kan jeg få noe mot det uten resept`? eller må jeg til legen?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Du kan kjøpe test på apotektet eller bare levere en urinprøve på legesenteret. Jucie er bra,men du bør teste om du har infeksjon. Da trenger du behandling
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Du kan prøve tranebærkapsler og tranebærjuice. Det virker og veldig braforebyggende og om du er mye plaget. OG så er det og effektivt om man alt har en infeksjon. Tror jucen er best om man alt har en infeksjon da. Ellers så bruker jeg å drikke mye vann med en del sitron i(fra slik gul spruteflaske). Det hjelper kjempe bra når jeg har betennelse iallefall. Til mer vann du klarer å drikke, og jo mer sitron du har i, jo bedre. Tiss mye, så skyller du de ekle bakteriene ut. Ellers så må du styre unnda drikker med mye sukker i (brus og saft er fy). Sukker gjør at bakteriene i blæra trives bedre. Er mange som mener at appelsinjuice hjelper og, men jeg har alltid fått høre at det er en myte som ikke helt stemmer pga alt sukkeret i juicen så gjør den at bakteriene trives. Om ikke det hjelper så må du nok til legen. God bedring og drikk mye vann med sitron i.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 tusen takk for svar:) håper det funker på meg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå