Gå til innhold

Kommode som stellebord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt det? evt hvor kjøpte dere det, pris? Vil gjerne kjøpe det , har ikke begynt å titte etter det ( burde kanskje få ut fingeren snart men ;)....) Jeg er 1,74 cm høy og vil jo ha en god "stellestilling" om dere forstår. Noen som har en kommode å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var akkurat innom Ikea. De har kommet med ny modell,

men den blir ikke i salg før om ca 1 mnd. Jeg er noen cm høyere

enn deg, og synes den virka veldig ok. Ellers har vi vurdert bokhylla som gjøres om til stellebord ved å fest en plate på. Bokhylla skal inn på snuppa sitt soverom når vi er ferdige med stellebordet :o)

Men nå vet ikke jeg hvor du bor, så det er ikke sikkert at IKEA er det beste alternativet.

Skrevet

Ikea kan jeg klare å komme meg til :) tenkte nok at dem hadde noe sånt der. I salg om 1 mnd ja , husker du hva den het, ligger den på nett sidene dems kanskje? Vi har skråtak på det bade hvor kommoden skal stå eller så hadde den bokhylla vært suveren!

Skrevet

Vi har sett på en kommode som gjøres om til stellebord fra Brio. Den er litt dyr kanskje, men veldig pen. :)

Skrevet

Kjøpte en for snart 5 år siden, på babyshop. Husker ikke hva den het, men den har hjul, og er ganske høy. Men tror samboeren kommer til å slite litt, han er 1.92.

Skrevet

Jeg tenkte mer på en helt vanlig kommode, som vi legger en stellematte oppe på. Hadde håpet at det funket..men må jo finne en som er brukbar først da! Da tenkte jeg på dere her inne vettu, en litt lettvint måte å finne en på hihihi :)

Skrevet

Heia! Me har kjøpt den kvite Malm kommode på Ikea. Den var passe høg til oss. Og så er det store og gode skuffer i den. Huske ikkje heilt kor høg den er, men det står på varebeskrivelsen på nettsida til Ikea. Du må jo sjekke ut at du får riktig arbeidsstilling ut frå høgda di. Blir nokon økter ved kommoden, tenke eg :) Og så kjøpte me stellematte (med antiskli under). Er jo så dyrt med stellekommoder!

Skrevet

Jegbrukte en vanlig kommode med matte på, det fungerte helt fint, kommer til å gøre det nå også. Bruker kommoden enda, til alt mulig, synes det var bedre enn en stellekommode som vi bare kom til å bruke en stund.

Skrevet

jeg tenker og å bruke en vanlig kommode med stellematte oppå, men hvordan gjør dere det med badingen da? Vil kjøpe en badebalje som jeg vet de har på Ikea for den er fin str på, varer en stund.. Men vil jo helst ha et stativ til den for den første tiden, noen som vet hvor man kan få tak i det????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...