Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Nå har vi vært ute og gått en fin tur, kjøpt aviser og en caffe latte til mor. Lekt ute på terrassen og skal om et par timer på VG sommer zirkus:-) Om bare dette været kunne holde seg stabilt et par timer da:-)) Ha en riktig fin søndag alle sammen:-)
Plutseliten :) Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 God morgen! Høres ut som en rolig og deilig søndagsmorgen. Håper sirkus var gøy for liten og stor og klart at sola "skjant" på dere Skikkelig god på å bøye verb )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Været holdt seg helt flott det - for en gangs skyld;-) Møtte Allerhelstnorge og de søte barna hennes og det var stas:-) Vi har til og med vasset i sjøen idag, altså jeg skulle egentlig ikke da, men så fant lille rosa ut at hun skulle litt lenger ut og da sto jeg plutselig med sko og strømper under vann:-) Is og vafler som avslutning, og nå står en stor gryte med kylling og chili og putrer........masse hvitløk så vi kommer til å stinke i flere dager.......herlig;-))
Plutseliten :) Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Så bra med flott vær...bading,is og vafler sammen med venner topper vel dagen Klart man må vasse...vann er deilig selv om man ikke alltid er like forbredt. Har mistet smak og lukte sans takket være en skikkelig forkjølelse så her spiser vi masse hvitløksmat men det plager jo ikke meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå