Gå til innhold

Mannen min vil sterilisere seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil absolutt sterilisere seg. Vi har to barn, og barn nr to var et kompromiss. Jeg ville ha tre barn, han ville ha ett. Det hører med til historien at vi jobber veldig mye begge to, og det blir mye jobbing på kveld/natt for at vi skal få gjort alt. De to barna vi har krever mye, de er veldig aktive og viljesterke. Jeg er enig med mannen min, to barn er nok, i hvert fall to av den sorten vi har fått :-)

Men likevel, jeg klarer ikke forsone meg med at han vil sterilisere seg. Tanken på at jeg aldri mer skal holde en nyfødt liten en i armene, og hvis noe skulle skje med en av dem, da VET jeg at jeg ville ønske meg et barn til...

Men jeg må jo bare akseptere det, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig flott at mannen din vil gjøre det,mange menn som nekter plent. MEN, han må ikke gjøre det om du ønsker deg fler barn...gi det litt tid, min ville ikke ha tre, men forsto hvor mye jeg ønsket det og "ga" etter. Hvor gamle er dere? Kanskje det er hyggelig med en baby om noen år? Vent til dere er helt sikre, så er sterilisering helt glimrende!

Skrevet

Jeg er 31 og han er 36. Han mener at i og med at HAN absolutt ikke kan tenke seg flere barn, og at vi allerede har "et kompromiss", så må det være greit at han steriliserer seg. Han har egentlig mer krefter (eller utholdenhet) enn meg i hverdagen, det er ofte jeg som kollapser etter middag og må gå og legge meg, mens han legger ungene og jeg står opp igjen når de sover for å jobbe. Om noen år er vi egentlig enige om at vi vil dra på de ferieturene som ikke lar seg gjennomføre med små barn, storbyferier, se igjen alle de flotte museene.... Men jeg er som sagt så redd for at noe skal skje med en av dem,og at den andre skal bli igjen alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...