3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Ser ut til at det blir ganske bra vær her i dag også... jeg synes mannen skulle jobba litt på huset, men han har mer lyst til å reise og kikke på steiner med storegutten vår... Håper han får til begge deler.. Jeg lurer på om jeg og snuppa stikker en tur til ei venninde av meg når de reiser for å leite etter fine steiner.. Ellers er planen å rydde og ordne huset, før det er jobbing igjen i morgen....
--arkin-- Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hele familien skal på østfoldbadet i askim.. men er styggt redd for at det blir kaos fordi her er det overskyet
yasmina Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 her har vi allerede faatt en i barnehagen, vaert og handlet matvarer. Naa farver jeg haaret mens minsten sover og saa skal vi vel hente eldstemann om ca en time tenker jeg. Etter det er vi ganske planloese, men skal lage kjoettkaker til middag iallefall.... Er forresten ikke helg her i dag, den er fredag og loerdag her
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 hehe.. hvor er det du bor igjen???
børdi Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 høre på skrikingen til ungene som vanlig skal jeg gjøre, her pøser det ned ute og får ikke gjort en dritt alene med de i huset. alt flyter her.. Har løpt siden halv åtte, i ETT... blir gal
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 vi skal ingen ting... he he driver og rydder og ordner med det nye rommet til frøkna, så det er mye ommøblering til andre rom og sånn. tenkte å dra en liten tur til mamma og levere koffertene vi har lånt i ferien, også skal jeg lage rosa muffins for å se om jeg kan servere de i bursdag neste helg...
yasmina Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 bor i Forente Arabiske emirater, i Abu Dhabi.... Naa skal jeg hoppe i dusjen og se om haaret mitt er blitt vakkert og "sunny blonde " hehe......
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 hehe.. ja jeg trodde det var du som hadde flytta dit. husker vi fikk se bildet av huset du skulle bo i og alt!!! trives du der eller? hvordan er det med barnehage og sånt der da??
På vei igjen <3 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Vet egentlig ikke enda. Eldstetuppa har spydd toganger, så vet ikke om jeg vil ta henne med ut. Gjør vi det blir det nok stranda... Eller frisøren med eldstemann...
Blue Lady Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Sambo og Lucas er på vei til svømmehallen nå, jeg skal lese litt tenkte jeg! Når de kommer hjem skal vi nok gå ut en tur, ser ut som at det blir godt vær her så da må man bare utnytte det. Må nok også vaske litt klær tenker jeg
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 I dag ser jeg faktisk sola,men en del mørke skyer på himmelen,men skal iallefall ut og trille,og se på huset vi bygger....så får vi lage noe mat og spille litt spill i ettermiddag med jenta vår,blir ikke det store her.
så var vi 4 Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Jeg skal pakke ned mere ting (flytter til uka) og soooooooove. Gurimalla så fantastisk herlig å få sove litt.
FrøkenSprøken Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Var ute i går, og har nesten ikke sovet i natt, så jeg skal vente på at mini blir klar for en dupp, så skal jeg legge meg og sove. Pappa`n skal ta over etter duppen (han sover nå), så jeg skal sove leeeeenge
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 min plan er å ligge på sofaen og bli frisk...dritforkjøla.håper gutten ikke blir det også.. burde støsuget og rydda,ser ikke ut her.
yasmina Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 hei Ja, stemmer det. Vi fikk tilsendt bilder paa mail og jeg la ut det ene her Vi stortrives her. Huset er gedigent, va 400 kvadrat og 5 store soverom, alle med egne bad. I hagen er det enda en lite bolig, med to rom og svaert kjoekken. Er beregnet paa hushjelp,kokk osv. Og inne er det et rom som er beregnet paa sjaafoer. Det har ogsaa eget bad.... Men det har vi gjort om til kontor da Med andre ord veldig annerledes her Edstemann paa nesten 2,5 aar gaar i barnehage 3 ganger i uken, caa 4 -n 5 timer hver gang. Er merkelig for barnehagen aapner halv aatte som vi er vant til, men stenger halv to.... antar folk her siesta da jeg er jo hjemme saa han hadde nok ikke trngt aa vaere der, men han er der for aa laere engelsk og har allerede laert masse. Er utrolig hvor fort det gaar. Spesielt forstaaelsen kom fort.... Naa skjoenner han masse allerede mini derimot er bare hjemme
SnupsaTupsa Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 har rydda, støvsugd og vaska nå, og vært ute og lekt med barna nå skal vi snart dusje og spise lunsj og legge de små, før vi skal i barnebursdag til 2åringens venn, og så derfra på grilling hos besteforeldrene ) Travelt, men koselig tenker jeg!! Ha en fin dag! )
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 skal ha bursdag for snuppa i dag som blir 2 år på tirsdag:)
ღtili35ღ Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 Skal feire bursdag i dag. Fått rydda og bakt kake
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 Ingenting. Eller, vi skal dra og hente en lekegrind om et par timer.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #20 Skrevet 29. juli 2007 Når lillegutt våkner så skal vi alle sammen ut til en venninne av meg og spise middag:-) Gleder meg veldig, det blir nok skikkelig koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå