Gå til innhold

VI STARTER PRØVINGEN AV NR 2!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

har blitt helt babyfrelst begge to.. sluttet med p pillen for 14 dager siden,, åh blir så spennende.. shaynan jente.. du har jo flere ? hvor mye mellomrom er det mellom dine?

hvordan er hverdagen?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Håper spiren sitter snart da=)

Her er det 16 mnd mellom de 2 små, jeg ble gravid da frøkna var 7 mnd, og 9 korte mnd senere kom lillebror=) Det går kjempefint her hvertfall, men må innrømme a det var et helv*** å gå gravid med bekkenløsning og en baby som måtte bæres overalt! Uff, ikke gøy å ikke kunne ta seg av frøkna alene=/ Lillebror skrek nesten konstant de 2 første mnd, da var det litt travelt, men så roet han seg, og nå som han er 4 mnd er han verdens snilleste=)

 

Sambo jobber i nordsjøen, så når han er hjemme har vi en hver, og da er det jo naturlig at jeg tar mesteparten på lillebror mens han har storesøster. Men når han er ute er de mine begge to. (Storesøster går ikke i barnehagen, vil ha henne hjemme lengst mulig). Gråt første gang han reiste ut mens jeg satt her alene med 2 små, men nå tenker jeg ikke over det en gang. Alt blir rutine etterhvert, og da er det ikke så travelt! Når kvelden er her og begge er i seng kan jeg sitte og beunde de små undrene våre, de er så herlige!

 

Langt svar dette her, det jeg egentlig ville si var bare: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja høres ut som det har vært tøft til tider tommage..men som du skriver så er det jo så deilig å se på de når de er i seng og tiden går så fort.. vips så er de 3 og 4 år!!

tusen takk for svar begge 2.

 

gleder meg til å gå gravid igjen jeg!! til tross av et h..... svangerskap sist med bekkenløsning og et laaang fødsel.

bekkenløsningen sitter fortsatt i men men

 

åååå tenk når det viser 2 streker.. hehe det blir morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med prøvingen. vi har akuratt 3 år mellom. store søster ble 3 år bare noen dager etter at lille bro kom til værden. Jeg syns det var en kjempe fint mellomrom. men jeg kunne aldri tenkt meg å gå gravid nå igjenn selv om jeg kunne tenkt meg en liten til. men nå blir det venting til jeg blir bedre i bekkenet.

 

trodde de anbefalte de med store bekken smerter til å vente litt. (dette er bare noe jeg tro jeg har hørt. ikke sikkert i det hele tatt) jeg hadde bekken trøbbel med den første også, men dette svangerskapet var et helvete i forhold. går fremdeles til fysio en gang i uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ikke hørt noe om det. går til fysio en gang i uken.. hun vet vi prøver men ikke sagt noe om det.. skal høre imorgen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lykke til med nr 2!!!!

Jeg har 3 stk, eldste jenta er 7, har en gutt på snart 4 ( i okt ) oxo lille prinsessa da....det er hektisk med 3 barn, har på en måte ikke så mye tid til meg selv...., men de 2 eldste ungene leker jo sammen hverdag, så de er ganske gode venner selvom de er " hund & katt". Men jeg vil ikke legge skjul på at jeg savner 5 min for meg selv, bare liksom det å kunne sette seg på sofan uten å høre "mamma mamma mamma" he he....

Håper at det klaffer hos deg snart, hold meg orientert!!!!! Hvis du får en 2008 mod barn så vil jo ungene dine på en måte bli som tvi i årene fremover, så sånn sett er det veldig greit med 2 tette!!!!!!

Krysser alle fingrer og tær!!!!

 

God Luck!!!!!!!!!!!!

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, dette var sprekt!

Men det er jo kjekt med to tette og når begge er innstilte på det så er det jo topp.

Selv vil jeg nok vente minst 1 år, få kroppen tilbake til normalen og kose meg med minsten.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gikk 2 mnd før tanken slo meg en gang.. men har jo vært heldig sånn kroppsmessig.. ser ikke at det har vært en baby inni meg hehe mulig det blir anderledes m nr 2??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg! Vi snakker om det samme her i huset! Har lyst på to tette! Men tenkte å vente litt til, men ikke så lenge!

Masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 2 tette og det er veldig kjekt. Eg vart gravid med guten vår då første jenta vår var 9 mnd. (Hadde ikkje mensen før eg vart gravid att.) Har sjølv ei syste som er 1,5 år yngre enn meg. Veldig kjekt. Planen var 3 tette, men med bryllaup og ein ma so vart det fort litt meir. Masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...