Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Lager dere den fra bunnen av,eller har dere den i kjøleskapet fra kvelden av? varmes den i micro eller vannbad? mener og ha lest ett sted at man ikke skal ha avent flaskene i micro.. Jeg ammer fortsatt 2-3 ganger om natten, og melken har i det siste brukt lang tid på å "komme",hvis dere skjønner.Jeg blir såå trøtt av det og gutten min er også misfornøyd. Så tenkte lage mme om natten i stedet og se hvordan det går.Men er alt for trøtt til å stå med kokeplater på om natten gutten er 6 mnd og ser ut til å ha lyst på nattmat en god stund til.Får grøt til lunsj og kvelds.Pluss ett halvt middagsglass på ettermiddagen. takk for råd...
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 laget ferdig og varmet den i micro jeg selv om man ikke skal det... men måtte ha en kjapp måte å få mat på natta..
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Har det ferdig på flasker i kjøleskap og varmer i mikro. Har gjort det hele tiden. På sykehuset laget de mme i mugger for ett døgn og man varmet det opp i vannbad med varmt vann fra en termos.
Sololight Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde ferdig oppmålt kokt vann stående i flaskevarmer, og hadde bare i pulveret (også ferdig oppmålt på avent pulverboks) når jeg trengte melken. Veldig effektivt syntes jeg. Men jeg anbefaler deg å få Syntocinon nesespray for utdrivningsrefleksen, da kommer melka lettere. Kanskje det løser problemet deres?
uuups:) Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Har du prøvd nesesprayen??? Så slipper du flasker!!! Jeg hadde problemer med at melken ikke kom, fikk resept på denne nesesprayen og alle problemene var løst! Helt genialt.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 ja jeg kan jo prøve det.. sitter liksom å tenker "melk melk melk" om natten,og da funker det noen ganger.hehe.tror kroppen min er for trøtt til å fungere.hehehe men kan jo prøve å varme i microm også,selv om jeg er litt skeptisk ) takk for råd
Blue Lady Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Laget på kvelden, satt i kjøleskap og varmet i mikroen på natta!
Gjest irismor Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Laget på kvelden, satte flasken i kjøleskapet og varmet i microen når jeg trengte den. Hadde aventflasker, ikke noe problem å ha dem i microen.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 ok,hvor lenge skal man varme de da,sånn ca? tror gutten min spiser omtrent 200-250 ml nå .. 6 mnd.
Gjest irismor Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Rett fra kjøleskapet og inn i microen.... Rundt 20-25 sekunder på full effekt. Husker ikke helt, er 6 mnd siden jeg sist varmet mme til henne. Du må bare prøve deg frem =)) Men rundt 20-25 sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå