nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hun er født litt for tidlig, og de første månedene brukte hun kun på å legge på seg, og har blitt hengende litt etter de andre... De siste 14 dagene nå har hun lært seg å krabbe (ålte seg frem siden mai) og reise seg opp, hun vinker og skravler HELE tiden! I natt sov hun på eget rom for første gang, på lørdag har hun bursdag og mandagen etter begynner hun i barnehage. hvor har det blitt av det lille, hjelpesløse nurket mitt på 2,5kg...?
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hehe... så koselig!!!!!!! Er så morro når de lærer nye ting!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 ja ) jeg bare syns at tiden går litt for fort..... he he
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 aner ikke hva jeg skal gjøre med de.... men de er så utrolig søte, så jeg må bare finne på noe... he he det blir kjempekoselig på rommet ) må bare få tak i en drill som borrer i betong så vi kan henge opp bilder, hyller og kroker prøvde å sende deg bilde av den bleiekaka jeg snakket om på msn før ferien, men tror ikke du var der da.... er du der nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå