Gå til innhold

Noen som har vært i india.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyst på et eksotisk reisemål i vinter. noen forslag. india høres spennende ut. kanskje venezuela. men er litt redd for luftfuktighet da vi har andreas som er 16 mnd snart og jeg er astmatiker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært begge steder, og ville nok valgt Venezuela foran India med en unge i den alderen. Rett og slett fordi bortimot alle som drar til India i over en uke på et eller annet tidspunkt får en skikkelig runde med Montezuma's revenge, eller turistdiareen fra helvete om du vil.

Jeg har astma, men bare en light-variant, har aldri vært spesielt plaget i tropiske strøk med høy luftfuktighet. Medbragt kortison kan være greit å ha. Men om du har kraftig astma bør du vel muligens rådføre deg med en lege.

Er disse to de eneste alternativene? Mexico har f.eks mye av det samme som Venezuela, men med tørrere luft og kortere reise, skjønt Mexico by er ikke noe paradis for astmatikere (men akk så kul en by forøvrig).

Skrevet

brasil , helt fantastisk, der er det sommer når det er vinter her, altså alle årstidene er omvendte der nede.

rio er helt rått, havaianas, guarana og caipirinha..og strendene, shopping alt er fantastisk:) og grill-resturantene, jeg vil dra jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...