skorpionfruen Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Tia går så utrolig fort. Skal begynne i barnehage strax og greier Fatt pakker på mårran og hun var helt i ekstase!
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 grattis............ de er så søte i den alderen. har ei niese som er 3 år. tror vi skal ta en tur dit i dag. må sove litt først, men sitter å venter på at de våkner der inne. går jeg inn nå så vekker jeg tassen og pappan.......så da koser jeg meg her i mens
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 så morro!!!!! Gratulerer så mye med stooooor jente!!
skorpionfruen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Ja visst er det en herlig alder. Også er hun så flink å snakke, så hun sier så mye morsomt. Det er herlig å se de små bli til små mennesker liksom
Solitude Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Gratulerer med dagen !!!! Tiden går jammen fort Har en sønn som blir 3 år om ikke så lenge og kan ikke skjønne at det er så lenge siden fødselen... Kos dere masse i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå