Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Mini på 17 mnd våkner hver eneste morgen 5 halv6 og nekter å sove ijen, så da må vi stå opp.Begynner å bli litt sliten.Men hvordan få han til å sove lenger.?Våkner til samme tidspunkt uansett når jeg legger han om kvelden.Sover en gang om dagen.Skulle nok gjerne sovet to ganger.Men vi presser han til å være våken på ettermiddagen.Håper noen har vært borti dette og kan hjelpe meg før jeg blir sprø
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 samme greia her, men får han noen ganger til å sove lenger. akkurat nå sover de som to stener der inne. jeg har jobbet natta og vil ikke gå inn å vekke de. noen er sånn. må nok bare akseptere det. men tassen her sover kun 1 gang. ofte 2 timer.... han må få styre det selv...
så var vi 4 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Mye mulig han trenger mer søvn på dagtid. Søvn avler søvn. Ellers klarte jeg å endre martins sovemønster på 3 dager. Han sto opp mellom 4 og 5 som regel (ikke særlig gøy nei), men til slutt nekta jeg han rett og slett og stå opp før kl 6. Og jeg kan telle på noen fingre hvor mange ganger han har våkna før 6 etter at jeg gjennomførte det.
It's all about me Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hvis han vil sove to ganger om dagen og du neket han det "for å spare søvn til natten" er han nok ganske ovetrøtt når kvelden kommer. Og som ovetrøtt sover de dårligere. Så prøv med to dupper og se, kan umulig bli værre. Selv har jeg helt fra starten av nektet lilegutt å få stå opp før 6.30 - 7.00 ca, og det er sjeldent han våkner før det nå.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Høres mye ut med to dupper når han er så gammel... Tror jeg heller ville prøvd å legge litt tidligere. Her sover mini bedre og lenger når han går tidlig i seng ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå