Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Sover så lett for tida, litt støy utenfra kl 02., og jeg er fortsatt våken. Stod til slutt opp etter å ha prøvd å lese en kjedelig bok, har spist litt, nå er jeg her. Hva mer kan man gjøre for å få søvnen tilbake tro?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Er inne og smugtittet jegk, har jo født for 4 måneder siden. Men, husker jeg og hadde en periode i svangerskapet hvor jeg våknet om nettene og ikke klarte å sovne igjen. Jeg hadde da tatt opp mange av de halvtimes seriene som går på tv3 på ettermiddagen og så på et par sånne. Da ble jeg trøtt igjen og klar for senga ihvertfall. Fant ut at det var bedre å gå og sette meg i stua enn å ligge i senga og vri meg. Lykke til!
ennaH Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Føde! Rettere sagt: Du får ikke sove mer da, med mindre babyen din sover om natta. Men jeg har vært våken flere timer midt på natta den siste tida før fødsel i begge mine svangerskap. Sist merka jeg meg at tida jeg var våken på - fire til seks om natta - var den tida babyen min var mest aktiv. Det kan se ut som om denne babyen kommer til å være mest aktiv fra halv tre til halv fem om natta :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå