Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har sex får jeg småblødninger , for å si det sånn så er sæden rosa når den kommer ut igjen... liker det IKKE men regner med det bare er pga skjøre slimhinner... fjerde gangen det skjer på en måned nå... er det vanlig nå i 3 trim eller? er 33+5...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har lest og skjønt på mange her inne, så er det normalt. Slimhinnene er skjøre og blodkar kan sprekke ganske så kjapt..

Er kjedelig da:-(((( snufs...

Skrevet

uff ja er ikke noe gøy =( men jeg har ikke noe vondt og jeg blør ikke mye, så regner med det ikke er noe galt.

kan vel bare være tre ting nå - morkakeløsning, modning og sprukne blodkar. og ved morkakeløsning blør man vel mye... og er det modning er det jo ikke verdens undergang når jeg snart er 34 uker... og da får jeg jo vondt hvis fødselen skulle starte så skal nok komme meg på sykehus hvis noe skjer =) men er nok bare slimhinnene ja=)

Skrevet

Du blör like ofte som jeg faar bekrefta at jeg har UVI as, og det har jeg naa hatt sammenhengende i to og en halv maaned uten at noe kan ta den vekk. Saa her har vi det fint!!

Skrevet

uffameg... UVI er IKKE kjekt! men det går vel ihvertfall over etter fødselen da... husker ikke hvor lenge du har igjen jeg...

Skrevet

legen min sa til meg på GU at jeg hadde skjør skjede, og det var bare å regne med å blø etter hvert samleie, uten at jeg skulle bekymre meg for det.... så hvis du blør kun etter sex, så er det sikkert det du har også

Skrevet

takk for beroligende svar =) ja det er kun etter sex jeg blør og første blødningen min i svangerskapet var i uke 28 eller noe sånt, så regner med det bare er normalt nå på slutten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...