Ronja65 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Foreløbig en stille og rolig vakt. Lengter lit hjem til sengen, da det ble lit lite søvn i dag. (dette er andre natten av tre). Fikk rett og slett ikke sove i dag tidlig når jeg kom hjem fra jobb. Begynnte i steden og pakke ut av gamle pappesker. (Lever i et oppussingsobjekt, så mye er fortsatt etter over et år, nedpakket). Der fant jeg gamle fotografier av ungene. Halledussen, så søte de var..... Minnene bare strømmet. :-). Nei... livet og ungene må nytes.. Helt utrolig så fort de vokser...Hjelp!!! Snart så flytter de for seg selv...Fast da kan man jo glede seg til barnebarn? Godt vi har lille Thyra så vi kan føle oss unge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå