Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Mang som bruker eller har brukt det? Ingen jeg kjenner har brukt det da de ammet, så hvor nødvendig er det å gå i annskaffelse av en slik pute?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Helsestasjonen her har et par som man kan bruke hvis man skal amme på sofaen der...kanskje du kan prøve en pute et sted før du evt. kjøper. Jeg merka faktisk at amminga gikk bedre da jeg hadde ammepute i forhold til å bruke vanlige puter eller dyne, men jeg mista melka før jeg fikk kjøpt en selv, så prøvde bare sånn ammepute 2 ganger. (Amma mest liggende, og da hadde jeg ikke behov for noen pute uansett)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 jeg har kjøpt ammepute men fikk den for 100 kroner, ubrukt... ny pris på den var 500 , kjøpte den på qxl... så syns det var verdt det da=)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Elsker den! "Klarte" ikke helt å bruke den i begynnelsen, men nå er jeg avhengig altså Kjempedeilig å avlaste skuldrene litt når man ammer. Vil absolutt anbefale deg å kjøpe en. Vi kjøpte en fra Babydan og den kostet 300.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde ikke ammepute sist, men har kjøpt en denne gangen fordi jeg de siste to årene har slitt litt med nakke/skulder vondt. Til å begynne med kommer jeg nok til å amme mye liggende, men etter hvert er det naturlig å sitte for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå