Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Nysgjerrig eller? Jeg kjeder meg snuppa.. hva driver du med? ;-)
Twig Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Haha, rett på limpinnen vøtt ) jaaa, veeeldig nysgjerrig er jeg! Driver å leser en bok om fotografering om alle de forskjellige objektiver, vinkler, snitt, og komposisjoner.. spennende? neei, her sitter det hvertfall ikke Du da?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Ååå, så flott :-) Da slipper jeg å lese den, hehe ;-) Savnet skikkelig et zoom objektiv forleden.. disse ungene løper jo avgårde og jeg orker ikke løpe etter, hehe.. Jeg gjør ikke så mye.. lurer på å gå og varme meg et pizza stykke :-) Er så sulten..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Jo forresten.. jeg pønsker jo litt på invitasjonskort til dåpen.. Har handlet rosa, lys/skarp grønn og natur/krem-hvite ark/kartong + dill dall.. men har liksom ingen ideer til hvordan jeg skal sette det sammen..
Twig Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Hehehe, jeg skal hvertfall ha et slikt objektiv, det og makro Pizza? hm, hørtes godt ut..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det var skikkelig godt.. bestilte sånn film deal på peppes i dag.. mars og venus + stor pizza med kylling og nøtter på ene halvdelen og taco på andre.. :-)
Twig Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Åååh, så kooos! =))) nøtter kan jeg være foruten )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 sovnet litt jeg.. ha en riktig god natt snupps ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå