lullen snart 4trollunger :) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 har så fryktelig vondt i hodet mitt. det dunker og presser noe helt syk. det strammer seg bak øynene (spes venstre) og jeg føler meg hoven i hele hode. drikker masse masse vann o.l og spiser godt, sundt og variert. noen som har noen gode råd? eller som vet hva det kommer av? blir gal snart.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 æ hadde hodepine, men det va pga e slutta å drekk kaffe hver dag, så plusselig begynnt e med det igjen, å hodepina gjekk over.. sjuke greier..
Mc Mum Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hei.Har hatt mye hodepine,men hos meg har det kommet fra nakken.Sikkert litt stiv og stresset til tider.Hjelper med varmet rispute eller varmeflaske til meg.Eller å ut å gå på ujevnt underlag! Håper du finner noe som fungerer for deg,for det er så slitsomt med hodepine! Lykke til!!
majsenna™ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Drikk vann med fersk ingefær i skiver!! Fikk tipset for en uke siden og har ikke hatt hodepine siden!
Kari :) Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg var også plaget med hodepine, nå spiser jeg en skive med leverpostei hver dag, det hjelper for meg. mangler nok litt jern, var mange som sa at jernmangel blir til hodepine!!
prøvekluten+3små Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 jeg fikk et råd om å drikke vann med masse sitron i...dette tror jeg faktisk hjalp meg endel! hodepina forsvant nå hvertfall
M*A*S*H* Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 "Drikk vann med fersk ingefær i skiver!! Fikk tipset for en uke siden og har ikke hatt hodepine siden!" Dette har jeg prøvd mot kvalme tidligere, men jeg syntes det smakte så snodig... Skal jammen prøve igjen, er jo ikke kvalm lengre. Har ofte hodepine jeg også. Når det er som verst har jeg tatt paracet, men kan jo ikke ta det annen hver dag heller:-D
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Koffein hjelper, ingefær hjelper. Få legen til å sjekke om du har noen mangler på neste kontroll. Noen nevner sitron, men dette vil jeg ikke anbefale. Sitrusfrukter kan fremkalle hodepine(dette gjelder i alle fall de som har migrene). Hvis du får noen til å massere hodebunnen og nakken, så husk at de alltid skal gjøre bevegelsene nedover. ellers vil du få mer blod til hode, og dette gjør det hele bare verre. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå