Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Så et innlegg lenger nede på siden om noen som hadde fått seg en omgang ris. Dette er ikke noe jeg overhodet kunne tenke meg, men skjønner litt av tankegangen. Det viktigeste for de som leser innlegg som det er at det er ikke det at den som riser tar seg til rette og mishandler den som blir riset. Den som blir rises lar seg bli riset. Dersom noen blir riset mot sin vilje derimot blir det straks annerledes. Jeg vil likevel anbefale at dere som liker denne praksisen setter dere ned og diskuterer med partnerene deres og setter ned en ramme (regler) for hvor, når, hvorfor man kan rise eller bli riset. Jeg har vanskelig for å forklare dette på norsk men tror dere er oppegående nok til å skjønne engelsk. Det er en kode, eller regel om du vil innenfor D/s eller BDSM miljøet som heter: Safe, Sane and Consensual. SSC. (Trygt, Vetugt (Fornuftig) og Velvillig (med Samtykke), eller noe i den duren!) Det går ut på at begge parter er innforstått med handlingsplanen og at man ikke blir skadet fysisk, men ikke minst også psykisk av det som skjer. Vanligvis er det kvinnen som gir seg over til en Dominant mann, men det kan også være motsatt. Mange variasjoner på dette, jeg for min det har lite til overs for SM delen da jeg ikke liker smerte, noen synes derimot dette høyner den seksuelle opplevelsen og de opplever f.eks bedre og lengre orgasmer. Skulle likt å vite om det er noen som lever i livsstilen som D/s og om deres erfaring, enten det involverer bondage eller ikke. Jeg har nylig begynt å interessere meg for emnet, ikke at jeg lever det ut, men jeg chatter om det og er godt mulig jeg tar steget med nettsex. Vi får se! Det viktigeste av det jeg har lært så langt er at det må være respekt i forholdet. Ikke bare at den Dominerende setter seg i respekt gjennom trusler eller makt, men at det er gjensidig respekt partene i mellom. Ellers blir det snakk om et overgrep. Hårfin balansegang da........ Kos dere med trygg sex!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er sikkert anderledes enn flere jeg da. Jeg synes egentlig det er best uten avtaler på forhånd. Uten et planlagt spill. Når det kommer til slike ting (sex da) er jeg underkastet min mann, enkelt og greit. Ikke ved å planlegge eller noenting. Men jeg stoler 100% på han, jeg tror ikke han vil gjøre mot meg noe som ikke er riktig. Men hadde jeg ikke hatt en så snill mann, hadde ikke slikt gått ann. Men hvor, når og hvorfor det blander jeg meg ikke opp i. Spennende er det jo, og mer ekte enn avtalt spill:P De som skal sette i livet sine fantasier er faktisk den dominerende part.... De som planlegger. Uff, av og til skulle jeg ønske jeg var normal og bare likte helt vanlig, kjedelig sex. Ikke at jeg ikke gjør det, men jeg liker krydderet også Eneste vi er 100 % enige om er at barna aldri aldri må få den fjerneste mistanke om noenting. Det er noe jeg er livredd for, at disse små skal på et eller annet vis skjønne noe. For hva vil ikke det gjøre med dem... Ikke at jeg vet hvordan de vil skjønne det, men det er noe jeg er veldig bekymret for. Derfor er ikke dette akkurat noe som skjer hyppig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå