Gå til innhold

Karomamma.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... er sent oppe ja:-) Sistemann til å svare på de 8 øverste innleggene..... Bra det er flere nattugler her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, sent oppe rett og slett fordi jeg er så durabelig snill, serru :)

Skrevet

Jeg tuller litt da. Som regel sitter jeg oppe og dibber etter at far har lagt seg. Så det er ikke noe stort offer å ikke legge seg :)

Men man må jo skryte av sine bragder, ellers får ingen vite om dem!!

Skrevet

Pst... "sniker meg inn og spør Karomamma sånn litt forsiktig"..... hadde du noen tips om hvor vi skulle møtes i Oslo-byen?......" sniker meg pent ut av denne tråden igjen....."

Skrevet

Jepp, det var det ja!!

Jeg skjønte ikke om han mente at vi faktisk skulle øve på mandag!!?? Da bør vi vel møtes privat, ikke så lurt å sitte på cafe eller på trikken og synge lizzom? Eller er det han som har foreslått å møtes ute?

Dere kan gjerne komme til oss, men det kommer litt an på tidspunktet. Hun lille er skikkelig leggevrang etter ferien og siden Karopappa går av jobb mandag morgen, er det ikke sikkert han er klar for fullt hus med ti mann fra Snulderfamilien og en gitarkamerat. Når tror du det blir på kvelden?

Skrevet

Hehe...10 mann! Vi blir 2 stk pluss gitarmannen. Snuldermannen jobber til kl 17. Så det blir utpå kvelden. Vi kan selvsagt bare treffes sånn løslig og så kan dere evnt. avtale øving en annen gang kanskje. Høres det bedre ut?

Skrevet

Ja, kanskje det er like greit at vi treffes på en cafe og så øver han og jeg siden. Det skal jo være litt überraschung også, musikken altså...

Kan vi ikke ringes i morra og avtale? Jeg skal bare følge fjortisen på sørlandsbussen i morra kl. 13, ellers ingen planer.

Nuh må jeg køye :)

Skrevet

Den er grei! Ringer deg etter at jeg har våknet i morgen jeg..... (min tur til å sove leeeenge... så det blir nok litt utpå ettermiddagen ;=) Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...