Gå til innhold

Dere som bruker pergo, hvilken bruksanvisning fikk dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle begynt denne mnd, men jeg og typen ble enige om å utsette det en måned til.

However, jeg fikk en rar bruksanvisning av min lege - han sa jeg kunne begynne på den når som helst, mens alle andre jeg kjenner har fått en spes dag å begynne på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg kunne starte når som helst forde jeg har uregelmessig mens og ikke visste dato for sist mens eller eggløsning. vi startet med ? mnd med 1 tabl for dagen i 5 dager , deretter ?mnd med 2 tabl for dagen, deretter måtte vi gå opp i 3 tabl for dagen og da klaffet det på aller siste mnd !! Så nå har vi en liten prinsesse på 1,5 år:) Da jeg var gravid fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne være gravid forde blodprøvene fra haukeland viste at jeg ikke hadde hatt eggløsning.... men det var jeg altså..så ikke ta alt legen sier for god fisk.

Hilsen Jomfru maria

Skrevet

Jeg har ikke uregelmessig, jeg har fast 28dager.. Jeg trodde han kom til å si at jeg må begynne på dag 3feks.. slik at EL egentlig kommer når den skal.. Men da begynner jeg om tre uker da..

Thanks for svar.

Skrevet

jeg hadde helt regelmessig mens, men jeg hadde ikke EL, jeg skal ta å begynne på syklusdag 5.... men ring gyn eller lege å hør igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...