Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Om jeg bestiller bilder med halv dårlig kvalitet på, blir de helt ubrukelige:(
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Ville nok ikke satset på at de var brukbare:-/
mayaya Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 hva er det snakk om da? bilder er viktige, jeg ville ikke gått for halvdårlige!
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Bryllupsbilder, som vi har fått tilsendt *griner nesten* Skikkelig kjipt!
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Bilder man bestiller for å ha på veggene eller i album MÅ være tilnærmet perfekt...jeg er veldig kritisk iallefall..
mayaya Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 KLAG!!!! og dere har vel elektroniske, evt negativer? er de dårlige, så ikke betal iallefall. klag i vei! det har jeg gjort etter å ha fått dårlige bilder, det får da være måte på!
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 Off ja er enig, men vil liksom ha de! Så dumt at de ikke blir så gode:( Et fåtall av dem så ble:( Er så viktige bilder!
mayaya Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 men kan du ikke be om nye eller bestille annet sted??
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 Oi nå skrev jeg det gjerne litt misforstående. Jeg skulle netopp bestille, men da fikk jeg opp til advarsel om at mange av dem ikke hadde den beste kvaliteten:( Er det umulig å få de bra?
mayaya Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 å sånn.... jeg ville prøvd! det skader jo aldri :-) verdt pengene å prøve! men det er nok greit å holde seg til småformat da ja, 10*13. Forstørrelser kan bli verre... Lykke til :-)
Babyfacepsycho Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Hvis jeg har skjønt det rett så er det et bilde du har tatt som du vil sende inn og få fremkalt? Og så har du fått beskjed om at kvaliteten på noen av bildene er litt dårlig og at dem derfor ikke kan garantere at det blir bra? Hvis jeg har skjønt det rett, så kan jeg trøste med at jeg fremkallte et bilde til jul. Hadde tatt det med et dårlig digital kamera, så ikke helt bra ut på datan og jeg fikk beskjed om at det kanskje ikke kom til og bli bra. Jeg tok sjansen, og framkallte det. Var et bilde av meg og min kjære, som jeg skulle ramme inn i glass ramme sammen med fin tekst og gi til han i jule gave. Gleden er at det henger i gangen her nå og ser kjempe fint ut. =) Så det er ikke sikkert det blir dårlig, kan også gå greit. Så jeg hadde fremmkallt det og regnet med dårlig resultat men håpet på bra. =) Lykke til. =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2007 Så bra å høre!! *smiler* da har jeg fremkalt de, takker for hjelp jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå