Gå til innhold

JEG ER EN UKE OVER TIDEN......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå er jeg altfor nervøs til å teste... jeg har ikke spotta engang.... og er kvalm på kveldene.. spes når jeg skal legge meg.. trøtt og trøtt... noe ømme pupper... og sulten mer enn jeg skal..

men jeg har blitt lurt så mye, at jeg ikke håper noenting enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, klarer du å la være??? Nå ble jeg spent her!!!

Huff, ikke gøyt når man har blitt skuffet så mange ganger, men en gang skjer det jo, og hva om det er nå:):)

Krysser fingrer for deg:)

Skrevet

spennende.........

krysser fingrene for at kroppen ikke lurer deg**

Skrevet

Oj, så spennende....ser at du har prøvd lenge, så jeg krysser fingre og tær her!:)

Skrevet

krysser alt æ har for deg vænnen!!!!!!!!!!! håpe det er noe på gang nu ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)

Skrevet

åh så spennende. krysser fingrene for deg. håper virkelig det blir en spire på deg nå. er det noen som virkelig fortjener det så er det deg!! masse lykke til

Skrevet

ååå doffinevennen... du mååå teste... håper det har klaffet denne gangen. det fortjener du!

Skrevet

jeg er så spent og nervøs for alt nå, at jeg har klart å bite av meg støpte negler...

Skrevet

hehe uff da... når skal du teste da? jeg, anniken og sambo krysser alt vi har! (men jeg krysser ikke beina altså, det kan jeg ikke...) men fingre, tær og armer er krysset =)

Skrevet

Jeg burde rett og slett teste i morgen... eh.. etterpå:-))

takk for all kryssinga-)) bena kan du slippe å krysse.. tihi... jeg krysser aldri bena jeg heller:-))) jeg må ha klar bane for å få meg litt i senga:-)) tihi..

Skrevet

hehe jeg har nettopp fått meg noe så jeg kan krysse beina frem til i morgen tidlig... syns du kan ta en online-test nå jeg, siden jeg er så grusomt nyskjerrig... hehe neida du bestemmer selv =)

Skrevet

Nå må jeg ikke tisse:-(( også skal jeg ta det med morgen urinen:-)) tihi.. men jeg tror det er en negativ test... men nå skal jeg ha et par brødskiver.. enten så har jeg vært kvalm her i kveld, eller så har jeg hatt halsbrann, og nå er jeg så sulten at det rumler som om det skulle vært en bjørn som brøla her i stua.. tihi....

Skrevet

ja får vente til i morgen da =)

hååååååper du er gravid, det fortjener du så sinnsykt...

kos deg med mat, og hååååper det er graviditetstegn du har =)

Skrevet

tror du jeg gadd å løfte ræva for å smøre ei skive?? naaiii... det var to bananer på bordet her, og de får duge..tihi... også er det en eske med pepita kjeks om jeg skulle kjennet suget etter mer:-) tihi....

Skrevet

Er det én person her inne paa BIM som jeg virkelig haaper det klaffer for naa, saa er det deg Doffine!!

 

Masse masse lykke til, jeg skal krysse det jeg har!

Skrevet

takk balooa:-))))))) jeg håper så det nesten gjør vondt.. men kjenner jeg kroppen min rett, så er det en tante som kommer glad og fornøyd dagen etter jeg har testet...

Skrevet

åååååååååååååå..... krysser fingerene skikkelig for deg, både jeg og Mathias :)

Skrevet

Oi så spennende da =)

Nå blir jeg skikkelig spent her. Har du testet eller??????

 

Krysser alt jeg har og sender over litt støv til deg jeg ************************************************************

 

Masse lykke til vennen =)

Skrevet

Håper, håper.. Du fortjener det så inderlig.. :-)

Skrevet

åh doffine.... hvordan går det???

 

Kom igjen.. vi er såååå spente.....

Skrevet

Er det noen som sover lenge i dag?? Og holder oss på pinebenken??

Krysser alt eg har for deg!!

Tvi tvi!

 

*klem*

Skrevet

Testen er ugyldig... det ble en prikk der gravid streken skal komme fram, også en halv strek på kontrollstreken... hahahahaha.. den var litt morsom å se på:-))) glis...

Må nok vente et par dager til før jeg tar ny:-)

Skrevet

Omtrent sånn så min første ut også... halv strek på kontrollstreken og et par små prikker der *gravid*streken skal være... tok test dagen etter jeg, den var svak positiv...og, vel, du veit jo hvor jeg er nå =)

 

fortsetter å krysse fingrene jeg ;)

 

og, ja, jeg har sitti her og venta på oppdatering i 2 timer... =P

Skrevet

åååå, så spennende!

men den var ikke negativ da, iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...