Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Får 2 år og 2 mnd mellom mine 2, og lurer på om jeg skal kjøpe en vogn som jeg kan trille begge 2 i. Kommer ikke til å bruke den mye, og derfor vil jeg ikke bruke så mye penger på en slik vogn. Så at Basson sin var billig, og lurer på om den er ok? Går det ann å ha softbag i den? Andre erfaringer?
mammaen til Lukasgolle Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 har du en link til en side jeg kan få se vognen på?? D blir 2år og 1mnd mellom mine,å siden d er midt på vinteren trenger jeg en søsken vogn! men emmaljunga såg så liten ut,og teutonia så stor igjen!! anskelig altså!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 fant den inne på deal.no, kostet rundt 1000-lappen. Men nå etterpå har jeg funnet ganske mange carena-vogner på finn da, så nå er jeg i tvil:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 i tillegg vurderer eg ståbrett, siden gutten min egentlig ikke vil sitte i vogn... hmmm:) Mye å tenke på
Beama Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har hatt en basson tvillingvogn... ikke lik den på deal.. men en hvor barna sitter etter hverandre... kostet rundt 1000 lappen... Og det var en møkkadårlig vogn... syntes ikke den på deal så så veldig mye bedre ut... Har sett noen rimelige med lufthjul.. men husker ikke hvor og hvilket merke i farten..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 kan egentlig tenke meg at den ikke er noe god som turvogn, hjulene ser ikke noe gode ut nei. Men jeg kommer hovedsaklig til å bruke en slik vogn når jeg skal handle o.l. og da er den kanskje god nok? Tror nok jeg ender opp med en annen, som jeg kan se i virkeligheten først... Dersom jeg har behov da, bestemmer meg ikke før om 4-5 mnd:)
Beama Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Litt av problemet med den bassonvognen jeg hadde var att den ikke tålte vekten av to 1 åringer... den stangen mellom hjulene begynte å bøye seg=( Lurer på om det var av merket troller jeg så billige tvillingvogner med lufthjul som så gode ut.. tror den kostet omkring 1400 kr.. tenkte nemlig på den selv siden det blir 2 år mellom mine... men valgte å droppe det siden jeg ikke tror vi vil få brukt det noe særlig=)
olla Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Har ikke tvillingtralla, men kombivogn, og er fornøyd med den. MEN, den tralla på deal ville jeg IKKE kjøpt!! Da ville jeg heller gått for Carena. Sånne traller synst jeg er så vanskelig å trille pga hjulene. Carena har sstore gode hjul, alle på lekeplassen vår har slik, mange som er dagmamma der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå