rødhette* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Ser stadig vekk at noen nevner sikkerhetsnål som en av tingene man bør ha med, når noen spør hva man bør ha med når man skal reise med de små til syden. Hvorfor det??? Hva skal man med den sikkerhetsnåla???
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 men er det ikke en slags borrelås på de fleste bleier nå da?
rødhette* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 mayaya bare tulla... Men mitt spm var seriøst, altså.
Murmeline Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Haha, du så den sikkerhetsnålen på lista du også rødhette? Jeg skjønner det heller ikke, men skader jo ikke å ta med en uansett, tar jo ikke akkurat all verden med plass. Den bør vel ikke ligge i håndbagasjen, men.. Mulig den er til å snurpe sammen mammas hjerne etter en lang og slitsom flytur?
rødhette* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 ja, så den på lista. og sett den på flere lister før. Og jeg har fundert hver gang på hva i all verden den er til. Så fant ut jeg måtte spørre. Men ser ikke ut til at noen kan svare meg på det gitt. Neida, tar ikke store plassen. Men tror ikke jeg gidder å ta den med likevel hehe. Var en del andre ting på lista jeg også tenkte at jeg aldri i livet får bruk for og ikke kommer til å ta med. Men sånne lister er kjekke da, har lagra tråden i favoritter fordi det er mange andre lure ting på lista
Murmeline Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Ikke sant... Jeg printet den rett og slett ut jeg. Har strøket bort litt da;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Kanskje den er ment til å feste enden på en støttebandasje eller noe sånt? Ellers hadde jeg hatt bruk for det en gang vi glemte solhatt til et barn på 3 år på stranden. Da lagde vi en improvisert solhatt av t-skjorten hennes og noen hårstrikker. Det ville vært enklere med en sikkerhetsnål i stedet for hårstrikkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå