Gå til innhold

virker ikke som pappan er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt, men det virker ikke sånn som han er interresert i ungen vår. Og nå er frøkna blitt 5 mnd. Har spurt om han er redd for å puffe meg av banen, men neida.. det er han ikke. Skjønner ikke at han ikke er helt oppslukt i ho jeg men. alt er liksom " samma for meg..." som han sier. Vi har hatt en del trøbbel i forholdet, men ønsker ikke det skal gå utover frøkna.. Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaer bruker ofte lang tid på å sette seg inn i den nye rollen.Mannen min viste nesten ingen interesse før gullet var mange mnd.Det kommer nok:)Du har hatt ni mnd på å forberede deg,mens ting har gjerne vært litt fjernt for han.

Gi han litt tid,og gjerne la han ha ansvaret for henne alene litt.Ta deg en tur ut på shopping og treff venner.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Menn kan jo også få fødselsdepresjon...viser han andre tegn på det?

Skrevet

min erfaring er at de føler de ikke har så mye å bidra med, selv om det er helt feil.. men blir nok bedre når hun blir eldre og pappa kan herje litt med henne :)

Skrevet

min har vært flink han, men har også synes at jeg må ta alt ansvar osv.....nå er han 16 mnd snart og skal si deg de koser seg sammen...........så det kommer:)

Skrevet

her i gården kom den stoooore interessen først da ungene begynte å bli så store at de kunne være med å leike og sånn...

og det var i hvertfall ikke før de var 6 mnd +++ da lå de litt på gulvet og kikka på biler o.l. (eldste er gutt)

Han kosa med de og skifta bleie på de før det også, men syntes liksom det ble litt kjedelig i lengden tror jeg... fikk lite tilbakemeldinger fra babyen liksom..

nå er ungene våre 4 og 2,5 år og det er pappan her i huset som leiker mest med de!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...