Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vi har BeSafe izi kombi xi. Dette setet er bratt i ryggen i vår passat, men i "sovestillingen" er d mer ok, men fortsatt ganske bratt. Han henger med hodet når han sover... MEN; kan man ikke bruke hvilestillingen mens man kjører??? Hvorfor ikke?? D er jo ikke akkurat liggende.. Hvis ikke, må vi bytte hele f.. setet, for d blir altfor bratt hvis ikke... Huff, blir frustrert jeg altså...
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Vi har passat og har setet lent så langt bakover som er mulig. Kan ikke skjønne hvorfor man ikke kan bruke det mens man kjører? Hva er poenget med det da? For det er jo ikke en stol som man kan ta inn og ut av bilen osv.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 kan du ikke bruke sovestillingen mens du kjører? hvor sto det?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Helt enig!! Har ikke hørt noe om dette før, las d istad et sted her. Mulig jeg misforstod?? Vi har også setet lent så langt bak som mulig, blir ikke akkurat liggende da heller.. Blir helt gal av dette sete-styret! :)Takk for svar!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 D er fullt mulig jeg misforstod! Las d i et annet innlegg her, prøver å finne d igjen her..
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 "(Hjelp) Besafe bilstol" het innlegget der jeg las d om hvilestillingen, men dette må være et annet sete??
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Ja jeg har lest det og skjønner ikke helt. Uansett så er det jo ikke "liggestilling" i det hele tatt på det setet.
SnupsaTupsa Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Izi combi kan stå i hvilestilling mens man kjører! HTS BeSafe Izi Sleep derimot kan ikke! sikkert en misforståelse?!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 D var d jeg tenkte, izi sleep ligger jo veldig.. Men i innlegget hvor jeg las at man ikke kunne ha stolen i liggestilling mens man kjørte, var stolen forklart som besafe bilstol, "den etter nyfødt"... Izi sleep er vel en nyfødt stol.. Uansett, da trenger jeg ikke lure mer angående combien min hvertfall takk for svar!!!
mammatilpia Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Jeg kjøpte det samme sete i dag. Damen i butikken sa at det var tryggere for barnet desto brattere setet stod. Hvis man koliderer altså.
SnupsaTupsa Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 bare hyggelig! Jobber selv med salg av disse, og gått kurs hos HTS Jeg leste det andre innlegget og svarte der også. De må ha misforstått noe. Det er 5 forskjellige posisjoner på setet, og selvfølgelig er alle beregnet på kjøring. Dette er jo ikke et sete man bruker til noe annet Sikkerheten skal være like bra uansett, det er ikke store forskjellen på de egentlig heller!
suseduse Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 de skal helset sitte mest mulig , er det som er tryggest.. men vi fikk vårt sete plassert inn i bilen av de vi kjøpte den hos, og de måtte ha stet så langt tilbake det gikk for vi hadde en slags høyning i sete i bilen.. han sitter bittelitt lent bakover nå, men kalles vel sitting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå