Gå til innhold

Beama med Andrea og bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du. kjekt se deg her inne... hvordan går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei=) Sniker litt rundt.. prøver å ikke bli for aktiv her inne igjen helt enda.. det får gå noen uker til...

Her går alt sånn passe bra=)

Er i fin form bortsett fra att bekkenet har begynt å krangle allerede, men har ferie nå så det får hvilt seg litt nå;)

Nå er det bare din baby jeg venter på, alle andre har fått... Ikke mange dagene til termin nå? tipper du begynner å bli lei.. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;)

Hvorfor er ikke du på msn? du står som pålogget men ikke noe svar å få...

Skrevet

huff.. ja begynner å bli litt lei ja. har hatt 2 netter med rier som bare stoppet opp. begynner å bli litt irriterende. er pålogget hele dagen på msn. men tommy sitter mye på dataen og klarer aldri å gi beskjed om at noen prøver å få kontakt med meg.

Skrevet

Huff.. kjedelig att de stoppet opp... Men snart så må det vel være din tur vil jeg tro...

Hun Marianne fikk for 2 dager siden.. og du for en skjønn liten tulle.. en skikkelig picture perfect baby=)

Hehe.. typisk mannfolk å ikke gi beskjed;) min er konstant på jobb så jeg får ha pc og alt i fred for tiden.. hehe

Skrevet

åh så herlig. du må hilse hun og gratulere.

ja håper virkelig det er min tur snart. trodde virkelig han skulle komme for en uke siden. var 2 min mellom riene. men det stoppet på vei til kk. gjett om jeg var sur. hadde da lagt med rier i 9 timer.

Skrevet

Også på vei til kk og greier da... utrolig kjedelig... men hvis det var så tett mellom riene og du hadde rier så lenge skulle man ikke tro det var så lenge igjen...

Ut å kjør på humpete veier og spis masse sterk mat;) var det som gjorde underet med Andrea liker jeg å tro.. hun kom iallefall dagen etter=)

Skrevet

he he.. jeg har tro på sex jeg. så nå har jeg nettopp lurt tommy med på en runde. he he.. får håpe det setter fart på ting her.

Skrevet

Ja.. holdt med tanken for magen... hehe.. hadde planer om det etter den humpete veien, den sterke maten og vaskingen av badet.. så jeg sovnet av utmattelse før jeg kom så langt;)

Lykke til! jeg venter spent på melding når lillegutt er kommet ut;)

Skrevet

he he... sånn kan det gå. men men...

takk for det.

Skrevet

forresten, vet du hva dette er? i dag har jeg plutelig fått så svinvondt på baksiden av skambenet. ikke som nedpress eller som når han snur på hodet nede i bekkenet. mye mye vondere. sånn at jeg sitter og bare vrir meg i smerte. har du peiling på hva det er? hadde du noe sånt?

Skrevet

Kan ikke huske att jeg hadde det sånn.. så aner dessverre ikke, men det høres ikke noe godt ut=(

Skrevet

nei var ikke mye godt. kanskje det er lillegutt som har kommet seg enda lenger ned? tidligere har det bare presset ned på skambenet så det har føltes som om det skulle knekke i 2. men nå var det litt mer på baksiden av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...