Modesty Blaise Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Det er visst ikke menigen for meg dette. Er rådeppa nå. Nå får jeg vel en utredning tenker jeg. Og glem dette med festeblødninger og livmorsstrekking. Slikt går jeg ikke på lenger... Uffa. God natta
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal si.... annet enn t jeg tenker på deg.... Klem )
skifer Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Nei pokker og.. Sender deg en klem,og JA nå bør du få utredning!! Klem fra Skifer
anja,R Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 hei kan vere like frusterene å bli utredet jeg ble det etter 5 spontan aborter. di kunne ikke finne noe galt.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Så utrolig leit og urettferdig modesty Syns virkelig synd på deg, og skjønner så godt at du er skuffet. Tenker på deg. Håper du kommer deg fort på bena igjen, og ikke mister motet helt. Stor klem fra
mollymamma Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Så trist modesty - føler med deg. Lang trøsteklem til deg.
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Huff nei. Har tittet etter innlegg fra deg for å se at alt går bra, men det var jo ikke et sånt innlegg jeg ville lese!!! Åhhhh. Nå må det da være din tur snart!!! Ønsker deg uansett lykke til videre, og krysser fingre, tær og alt annet jeg kan krysse for at du snart får en bunnsterk spire i magen, som nekter å flytte før tiden er inne for at den skal ut å hilse på mamman og pappan sin!!!!! Stoooor klem
så gla' Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Kjære deg Modesty, så utrolig leit å lese. Skjønner at du er deppa nå. Får håpe du får utredning nå, og at det er hjelp å få for å få spiren til å bli der i 9 lange måneder. Ikke mist motet, og ta vare på hverandre. Håper dere snart vil lykkes! Trøsteklem
Modesty Blaise Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Heisann. Da er jeg kommet frem til en utrolig deilig strand-leilighet på fanø i danmark. Spottingen har gitt seg. Trusa har vært hvit siden i går morrest så jeg har litt blandede følelser her. Tør ikke glede meg men drikker heller ikke vin. Har kjøpt dansk alokoholfri øl og nyter late dager. Stor klem til alle dere og takk nydelige ord og tanker. Dere er verdifulle for meg.
Dotten Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Så bra Håper virkelig den lille spiren klorer seg fast Nyt ferie, lad batteriene og kom frisk og rask tilbake. Kos dere masse!!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå