Gå til innhold

Når kan man begynne med kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tenkt å begynne nå altså, hehe... men tenkte kanskje når jeg blir fødeklar? og så tenkte jeg... dette med å ligge med rumpa opp etter sex for å modne livmorhalsen - det er jo ikke sånn som funker på første forsøk men som tar litt tid, er det ikke? kan jeg starte med å ligge med rumpa opp når det er 3-4 uker igjen til termin da, sånn at ting kaaaanskje skjer før jeg er 14 dager på overtid? hehe...

og disse bringebærgreiene... kapsler og te og gud vet hva... hva er det de er godt for egentlig? er det modning? og når begynner man med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker slik at jeg skal begynne sånn smått to uker før terminen...

Ellers er vel de bringebærkapslene ikke for å få i gang fødselen, men at selve fødselen skal FORLØPE lettere... tror også den gjør noe modning, er ikke helt sikker:)

Ja det der sex greiene skal visst fungere i følge JM, men en må visst gjøre det en del ganger for dag:) hehe... Tror det bare fungerer om du er moden..

Skrevet

Det at sæd kan hjelpe for å sette i gang fødselen er bare om du er moden allerede så du kan slippe å prøve det mange uker i forveien.

Ellers kommer ungen når den vil.

Skrevet

okidoki =) ja spørs om det har så mye å si med de kjerringrådene men i nøden spiser fanden fluer... hehe =) og så er det jo tidsfordriv å ligge med rumpa til værs da. er så lite å gjøre på at så lenge ting er ufarlige kan jeg lage en million fødepizzaer og spise rømmegrøt til morgen, middag og kvelds ... =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...