Babyfacepsycho Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hei. =) Hvordan står det til med deg? Snart flytt på deg nå? =) Så at du skrev at du har hjemmeside? Det visste jeg ikke. =) Får jeg lov til og se? =)
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Du har post =) Flytter på oss over helga.Aner ikke hvordan vi skal få ordnet sånn at alt passer i en flyttebil, men vi får legge alt tett i tett, og hive resten. ;o)
Babyfacepsycho Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Et fint tips: Pakk så mye som mulig i firkanta esker. Da går det lettere og stabe det så tett som mulig. =) Stor gleder deg nå du da kan jeg tenke meg.? =)
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Ja,jeg har faktisk sommerfugler i magen! =) Jeg gleder meg veldig ;o)
Babyfacepsycho Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Nå har jeg brukt litt tid på siden din. =) Var kjempe fin! Skrev et litet innlegg i gjesteboken også. =) Skal sende deg linken til min side en dag også. (må bare oppdatere den litt igjen først) =) Nå skal jeg prøve og sove litt. Håper bare ikke michelle våkner mer nå. Stakkar er forkjølet. Men ble bedre etter at vi renset nesen med saltvannsløsning og ga henne en paracett. Stakkar var jo sååå trøtt og klarte ikke sove tidligere ikveld. Men nå sover hun hvertfall søtt og burde gjøre det noen timer til hvertfall. =) Du får ha en fin natt videre. *godnatt* =)
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Takk for at du stakk innom, og god bedring til litjtuppa di. Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå