Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hva syntes dere som er medlemmer? Ble egentlig litt skuffet, trodde det skulle være litt mere leker ol. Fikk pakke nå med 2 bøker. 218,-, lurer på om jeg skal kjøpe bøker et annet sted. Det er vel og merke første pakken etter velkomstpakken. Bør jeg være medlem litt lenger, kan jo bli bedre? Eller har noen andre tips om gode bokklubber. Snuppa er straks 9 mnd.
cherry coke Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg meldte oss ut av go' boken fordi jeg ikke var fornøyd.. Passer heller på å kjøpe bøker selv med jevne mellomrom. Synes det er litt ork med disse bokklubbene...
Beama Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Syntes goboken er veldig ensformig og dyr... finnes andre flere gode bokklubber=)
manonym Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Er laaaangt i fra fornøyd med servicen deres. Sendte mail forrige gang om to ting, at jeg avbestilte månedens bokpakke, og en ting til jeg ikke husker nå=) Den ene greia ble fikset, men bokpakken kom...... Men den ble nå godt mottatt av gutten min da så det gikk nå greit alikevel=) Lurer på å melde meg ut.
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Godt at flere her inne er enig. Sjekker ut neste pakke, så blir det eventuelt utmelding fra min side. Er det noen her nå som kan anbefale en god bokklubb/lekeklubb?
SnupsaTupsa Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Uff, nei likte ikke go'boken! dyrt og dårlig! Barnas egen bokklubb (eller hadde de skiftet navn til barnas egen bokverden?!) har vi likt godt ihvertfall. Men synes egentlig det letteste er å gå i butikkene å titte vi da!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Var medlem 6 mnd før vi meldte humlegutt ut. Nå kjøper vi regelmessig bøker på bokhandelen sammen. Slik får han bøker om det han er opptatt av akkurat her og nå )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 syns det er dårlig og avbestiller hver mnd.... hvis jeg husker det.... kan man melde seg ut før det er gått ett år? for da vil jeg gjøre det...!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 gutten min er nå 6 mnd og jeg skal melde meg ut.har tenkt på det en stund,men glemt det av. Jeg sendte mail om at jeg sa opp abbonementet,går det greit? Eller må man skrive brev/ringe? De første pakkene var greie,men de siste bøkene var heller dårlige.
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2007 Vet ikke, prøvd å finne det ut på dems hjemmeside. Lite infor der gitt. Sender nok de en mail på utmelding jeg. Ble ringt opp ang. dette, da sa selgeren ingenting om medlemskap i minst ett år.
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2007 Skal fungere med mail, det aksepterer iallefall andre klubber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå