Gå til innhold

Melonenes Bokklubb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe det blir kooos, kanskje vi kan finne oss en hule;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitte i hule og spise melon. Da må vi i det minste drikke vin:o)

Skrevet

Meloner, vin og sang......ehhhmmm ...mener bøker ... ;o)

Skrevet

Jeg kan ta med gitaren jeg;)

Skrevet

Da er det bare til å ta på seg fjellskoa :o) eller i mitt tilfelle soveskoa....hehe....nå må jeg krype til sengs her før jeg sovner ved tastaturet. Ha en flott natt videre jenter!

Skrevet

Jeps, nå bli det natta her og. Gamle meloner trenger mye søvn:o)

God natt på dere!

Skrevet

Åja det er dere gamle meloner som trenger søvn ja...

Ja da sitter jeg her litt til:-p

Skrevet

Pass deg, jeg hørte deg nok:o)

Skrevet

Å ja oooops, trodde du hadde lagt deg:-p

Skrevet

Lider av lakenskrekk... Men han poden min er ikke akkurat fan av å sove lenge så jeg bør jo...:o) Er på vei....

Skrevet

*kniiiis*

Gå å legge deg no;)

Nattinaaaaaaatt voksne dame:-o ;)

Skrevet

Jadamasa *tusler og pusser tenner*

Natta, lillejenta:o)

Skrevet

NÅ er jeg ferdig med Vannmelonen! For en fantastisk bok! Hater James, men elsker Adam ;o) Jippi, gleder meg til å begynne med Rachels ferie.

Skrevet

Signerer den!!! :-D

Men nå må du huske at jeg ikke har lest Rachels ferie enda, så iiiingen avsløringer der:-p

Skrevet

Hei på dere! Trur jammen ikke jeg har lest den jeg heller, så jeg får se om jeg får kjøpt den et sted:) Må bare bli ferdig med Stieg Larsson først....

Skrevet

Da har jeg såvidt begynt på Rachels ferie :o) Det er en fresk dame....hehe...ta det med ro Monajenten, jeg skal ikke avsløre noe, og du kan ikke avsløre noe fra den boka du leser.

Skrevet

Jeg leser som en gal på "Er du der ute?" Klarer ikke legge fra meg, skal snart gå og lese på seengen;)

Får vite litt om Rachel i den også;)

Skrevet

Da har jeg lest ferdig....og jeg må bare si: SUKK SUKK SUKK SUKK SUKK! FOR en fantastisk bra bok!!!!

Nå har jeg skikkelig lyst å lese videre, men Rachels ferie har ikke kommet enda, jeg har bestilt den men har ventet en stund, og får stadig mail om at den kommer så snart de får den inn igjen.

Så trooor jeg må begynne på Engler i L.A., ble visst feil rekkefølge på meg;)

Men må bare;)

Skrevet

Du må ha vært en racer på å lese den boka, den er jo sikkert den tjukkeste av de 4 :-p

Jeg fikk lest litt mer av boka igår kveld, men det blir mindre lesing nå som ferien er slutt og det er jobb igjen.Søren at jeg ikke begynte å lese disse med en gang jeg begynte ferien!

Skrevet

Ja jeg klarte ikke legge den fra meg;)

Var litt over 500 sider, og leste 100 nå siste natten:-o

Tror jeg skal klare å vente på Rachels ferie nå, siden den er på vei;)

*gleder meg som en unge på julaften*

Skrevet

Hvor har det blitt av Lille je? Eller er det bare meg som ikke har sett henne her inne på en stund?

Skrevet

Tror jeg så henne her tidligere i dag:)

Skrevet

Bare jeg som ikke følger med da ;o)

Hu Rachel er ikke vel bevart på en flekk....hehe...har du begynt å lese den?

Skrevet

Neeeei har ikke fått den enda.Men den ble sendt for et par dager siden, så venter i spenning;)

Dilemmaet er at siste boken Ragde er på vei også, lurer på om jeg må lese den først, frykter at noen avslører den også, slik som med Harry Potter boken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...