Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Ahh... typen har nå dumpa meg og datteren vår, sier han ikke orker forholdet vårt lenger og vil gi meg full omsorgsrett. Jeg lurte på om noen visste hvor man fikser sånne ting? Skal han først si sånn så vil jeg ha det på papiret, men er som sagt usikker på hvor man gjør sånt?!.. Må man til advokat eller no? Takker for svar!!
cherry coke Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Først og fremst; for en idiot! Tenk å gå ifra barnet sitt...har det på akkurat samme måten, så jeg vet at det er kjipt! Av ren nyskjerrighet: hvor gammel er barnet? Har de rukket åbli knyttet til hverandre?
Elipepsi Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Huff, stakkar deg, men du har det sannsynligvis bedre uten ham, i stedet for med ham hvis han er totalt ueangasjert og uten følelser for deg. Familievernkontoret er kanskje stedet å starte? Eller så kan du avtale time hos helsesøster, så veileder sikkert hun deg i hvordan du skal gå frem. Ønsker deg lykke til.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar Beth - Maya er litt over 8 mndr.. De er vel ikke så veldig knyttet til hverandre, som hun tilbringer/tilbragte mye av tiden med meg.. har er veldig glad i henne og han er veldig flink med henne, men en et eller annet må ha skjedd tror jeg, som jeg ikke har fått vite, for han har tørna helt og det er ikke likt han å stikke av fra ansvar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå